تصویر یک تخم مرغ رکورد لایک اینستاگرام را شکست!

به‌تازگی تصویر ساده‌ای از یک تخم مرغ که ده روز پیش منتشر شده توانسته رکورد لایک اینستاگرام را بشکند!

1

تصویر تخم‌مرغی که ۱۴ دی‌ماه در اینستاگرام در اکانتی با نام «تخم‌مرغ رکورد دنیا» منتشر شده امروز توانست رکورد لایک اینستاگرام را بشکند. در کپشن (توضیحات) پست این تصویر آمده است:

بیایید با همدیگر یک رکورد جهانی ثبت کنیم و با شکستن رکورد فعلی کایلی جنر (۱۸ میلیون) بیشترین لایک اینستاگرام را برای این پست ثبت کنیم! ما می‌توانیم

 

View this post on Instagram

 

Let’s set a world record together and get the most liked post on Instagram. Beating the current world record held by Kylie Jenner (18 million)! We got this 🙌 #LikeTheEgg #EggSoldiers #EggGang

A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on

همان‌طور که می‌بینید این تخم مرغ هیچ چیز عجیبی هم ندارد با این‌حال توانسته در اینستاگرام جنجالی به‌پا کرده و در تعطیلات آخر هفته ۹ میلیون لایک جمع کند. رکورد قبلی متعلق به کایلی جنر هنرپیشه آمریکایی بود که سال گذشته با انتشار تصویر نوزادش درحالی‌که انگشت شست او را گرفته بود توانسته تاکنون به ۱۸.۲ میلیون لایک برسد. این درحالیست که این تخم‌مرغ در زمان نگارش این مطلب بیش از ۲۵.۸ میلیون لایک جمع کرده است!

با وجود این‌که صاحب اکانت سعی کرده تا ناشناس باقی بماند اما BuzzFeed News موفق شده اطلاعاتی از این پست کسب کند. ظاهراً‌ مرغی که این تخم‌مرغ را گذاشته هنریتا (Henrietta) نام دارد و این تخم مرغ هم یوجین (Eugene) نام دارد. هنریتا در حومه یکی از شهرهای انگلیس زندگی می‌کند اما نام عکاس واقعی هنوز فاش نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمانی می‌گوید

    همین که یک سلبریتی رو ضایع کرده دمش گرم.