وال‌استریت: دوربین آیفون 11 سه‌گانه و دوربین جانشین آیفون XR دوگانه خواهد بود

به‌تازگی گزارشی از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده که مشخصات دوربین آیفون 11 و جانشین آیفون XR را افشا می‌کند.

1

به گزارش وال استریت ژورنال اپل سال آینده نیز سه مدل متفاوت از آیفون را معرفی و عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها جانشین آیفون XR با صفحه‌نمایش LCD خواهد بود. دوربین آیفون 11 که آیفون گران‌قیمت اپل محسوب می‌شود سه‌گانه بوده و احتمالاً از فناوری تشخیص عمق بهره می‌گیرد. به این ترتیب اپل می‌تواند با گوشی‌های اندرویدی با دوربین سه‌گانه بهتر رقابت کند.

رندرهای منتشر شده از این گوشی هم پیش از این دوربین سه‌گانه را تأیید کرده بودند. گفته می‌شود دوربین‌های جدید ToF سونی باعث این تغییر شده و اکثر گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده از این دوربین استفاده خواهند کرد.

طبق این گزارش همچنین اپل سال بعد یعنی در سال ۲۰۲۰ فقط از پنل‌های OLED در آیفون استفاده خواهد کرد چرا که استفاده از این پنل‌ها هنوز هزینه ساخت بالاتری داشته و برای آیفون XR و جانشین آن مناسب نخواهد بود. اپل به‌تازگی خبر از کاهش فروش آیفون خصوصاً در کشور چین و در پی جنگ تجاری آمریکا با این کشور داده و احتمال داده ۹ میلیارد دلار درآمد بالقوه در این بازار را از دست بدهد. به همین دلیل تغییر در دوربین آیفون 11 و افزودن قابلیت‌های هیجان‌انگیز می‌تواند اشتیاق به خرید این گوشی را افزایش دهد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    حالا انگار وقتشه آیفون از هواوی تقلید کنه