اپ‌نت: بسته امنیتی اندروید Bitdefender Mobile Security

در میان اپ‌های امنیتی عنوان Bitdefender Mobile Security & Antivirus یکی از مطمئن‌ترین‌ و پرکاربردترین‌ها به شمار می‌رود. این اپ توسط شرکت موفق Bitdefender که همواره یکی از بهترین‌ها در این زمینه بوده برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

در مقابل بدافزارهای بسیار متنوع و آزاردهنده‌ای که در هر صفحه‌ای در فضای مجازی به راحتی می‌تواند وارد فضای دستگاهتان شود باید راه‌حلی مطمئن و قدرتمند داشته باشید. اپلیکیشن Bitdefender Mobile Security می‌تواند این اطمینان را برایتان بیاورد که هیچ خطری دستگاه اندرویدی شما را تهدید نخواهد کرد و با طراحی هوشمندانه و دقیقی که دارد از ورود خطرات احتمالی نیز به‌خوبی جلوگیری می‌کند. بلافاصله پس از شناسایی هر نوع ویروسی آن را از بین می‌برد.

سیستم ضدسرقتی که در Bitdefender Mobile Security & Antivirus طراحی شده است این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به سرعت گوشی خود را روی نقشه پیدا کرده و یا از راه دور اطلاعات شخصی خود را از روی سیستم به سرقت رفته پاک نماید. پشتیبانی از سیستم ابری در این اپ نیز باعث شده تا در فضای مجازی با خیالی آسوده به فعالیت بپردازید. در صورتی که از دستگاهتان دور هستید می‌توانید این امکان را داشته باشید تا از راه دور هرکدام از برنامه‌های آن را قفل کرده و امکان دسترسی هرکسی غیر از خودتان را از بین ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.