اپ‌نت: هواشناسی، ساده و شیک با Geometric Weather

داشتن اطلاعات دقیق هواشناسی در تمامی نقاط کره زمین توسط اپلیکیشن Geometric Weather امکان‌پذیر است. این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده است.

0

در میان اپ‌های گوناگون هواشناسی مشاهده کرده‌اید که معمولاً به صورت منطقه‌ای اطلاعات و تحلیل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اینکه بتوانید اطلاعات جزئی‌تر و دقیق‌تری داشته باشید از اپلیکیشن Geometric Weather استفاده کرده تا در هر نقطه‌ای از زمین که هستید و یا می‌خواهید در مورد آن اطلاعات داشته باشید برایتان شرایط آب‌و هوایی را شرح داده و پیش‌بینی دقیقی انجام دهد. این اپ به راحتی می‌تواند با اتصال به ایستگاه‌های خاص و متفاوت و انجام تحلیل‌های دقیق اطلاعات جامعی را دراختیارتان قرار دهد. در صورت بروز شرایط جوی خاص برایتان هشداری نمایش داده می‌شود.

اگر بخواهید در مورد شرایط جوی هر نقطه در روزهای آینده اطلاع یابید با Geometric Weather تا 15 روز آینده را درتمام لحظات 24 ساعت روز پیش‌بینی کرده و برای کارهای روزمره و حتی سفرهایتان برنامه‌ریزی مطمئنی داشته باشید. اطلاعات موجود در اپ به‌صورت لحظه‌ای در حال تغییر و به‌روز رسانی است. صفحه نمایش آن برای هر کاربری قابل فهم بوده و دارای ظاهری زیبا است. برای دسترسی سریع به آن ویجت‌های بسیار متنوع و جذابی نیز طراحی شده تا با سلیقه خودتان یکی را بر روی صفحه اصلی قرار دهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.