حالا می‌توانید در اینستاگرام به‌صورت همزمان در چند اکانت پست بگذارید

اگر چند اکانت اینستاگرام دارید از این پس می‌توانید به‌صورت همزمان در تمام اکانت‌های خود پست مشابه بگذارید.

0

به گفته اینستاگرام به‌زودی کاربران iOS می‌توانند به‌صورت همزمان در چند اکانت خود پست بگذارند؛ این قابلیت احتمالاً کمی دیرتر به نسخه اندروید اینستاگرام خواهد آمد. برای پست گذاشتن همزمان در چند اکانت کافیست وقتی قصد قرار دادن پست تصویری یا ویدئویی را دارید گزینه‌ای به‌نام Post to Other Accounts را فعال کنید (زیر گزینه Tag People).

این قابلیت خصوصاً برای کاربرانی که چند اکانت بیزنس دارند مناسب است هرچند که برخی کاربران نیز برخی تصاویر خود را در بیش از یک اکانت شخصی ارسال می‌کنند.

پیش از این گفته می‌شد اینستاگرام قصد دارد قابلیتی به نام regram را برای به اشتراک‌گذاشتن پست سایر کاربران در فید اضافه کند. اما این قابلیت سرانجام به اشتراک پست در استوری‌ها ختم شد. اینستاگرام حالا بر روی قابلیت جدیدی برای وارد کردن تصاویر از Google Photos کار می‌کند.

گفتنی است قابلیت ارسال پست به‌صورت همزمان در چند اکانت به مرور برای تمام کاربران فعال خواهد شد و زمان مشخصی برای افزودن این قابلیت اعلام نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.