شیائومی ردمی نوت 7 را با قیمت ۱۵۰ دلار و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد

شیائومی امروز همان‌طور که وعده داده بود گوشی ردمی نوت 7 را معرفی کرد. این گوشی ۱۵۰ دلاری امکاناتی بسیار بالاتر از قیمتش را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

0

ردمی نوت 7 در واقع اولین گوشی تحت زیربرند مستقل جدید ردمی محسوب خواهد شد. این گوشی با قیمت ۹۹۹ ین معادل ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 7 از صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی LCD با وضوح 1080p و شیشه محافظ گوریلا گلس استفاده کرده و یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالای آن برای قرار دادن دوربین سلفی جای گرفته است. به گفته شیائومی نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدود ۸۴ درصد خواهد بود. ردمی در این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ کوالکام استفاده کرده که شاید کمی قدیمی باشد اما با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی نسبت به پردازنده‌های سری ۴۰۰ سریع‌تر است.

ردمی نوت 7 در سه نسخه با حافظه رم ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار درگاه کارت حافظه microSD عرضه می‌شود.

با این‌حال ویژگی قابل توجه این گوشی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX586 سونی است. این دوربین با فناوری Quad-bayer filter تصاویر نهایی ۱۲ مگاپیکسلی را با پیکسل‌های بزرگ ۱.۶ میکرونی و HDR ذخیره می‌کند و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی کمکی نیز برای هوش مصنوعی و تصاویر پرتره در کنار آن قرار دارد. دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Redmi Note 7

باتری ردمی نوت 7 ظرفیتی معادل ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت داشته و از فناوری شارژ‌سریع Quick Charge 4 کوالکام پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 7 با درگاه USB-C و شارژر عادی 5V/2A درون جعبه عرضه خواهد شد و برای استفاده از شارژ سریع باید آداپتور آن را مجزا خریداری کنید. با شارژر سریع 9V/2A گوشی در مدت یک ساعت و ۴۳ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد.

قیمت ردمی نوت 7 برای نسخه 3/32GB حدود ۱۵۰ دلار و برای گران‌ترین نسخه 6/64GB چیزی حدود ۲۱۰ دلار خواهد بود. ردمی این گوشی را در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی شفقی عرضه خواهد کرد.

منبع Gsmarena theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.