آدیوتکنیکا سه هدفون جدید نویزکنسلینگ خود را به CES 2019 آورد

آدیوتکنیکا یکی از باسابقه‌ترین و مشهورترین شرکت‌های تولید تجهیزات صوتی به تازگی سه هدفون جدید نویزکنسلینگ برای رقابت با محصولات سونی و بوز معرفی کرده است.

0

با حذف جک هدفون از اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی کاربران بیشتری به هدفون‌های بلوتوث تمایل پیدا کرده‌اند. همچنین هدفون‌های نویزکنسلینگ با قابلیت حذف سروصدای اطراف به یکی از گزینه‌های محبوب تبدیل شده‌اند که شاید شاخص‌ترین آن‌ها هدفون‌های WH-1000XM3 سونی و Bose QC35 باشد. حالا آدیوتکنیکا نیز سه هدفون جدید با این قابلیت به CES 2019 آورده است.

هدفون آدیوتکنیکا ATH-ANC900BT

این هدفون که می‌توان آن را پاسخی به هدفون‌های ۳۵۰ دلاری سونی و بوز دانست پرچم‌دار هدفون‌های نویزکنسلینگ آدیوتکنیکا است. قابلیت حذف نویز این مدل سه حالت مختلف دارد و می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل آدیوتکنیکا نیز شدت آن را تنظیم کنید. چندین میکروفون در اطراف بدنه این هدفون برای تنظیم نویزکنسلینگ و صدای محیط در نظر گرفته شده است.

با این‌حال شاید جذاب‌ترین ویژگی هدفون ANC900BT که از بلوتوث ۵ نیز پشتیبانی می‌کند دوام شارژ ۳۵ ساعته آن به همراه فعال بودن ANC باشد. این رقم پرچم‌دار قبلی شارژ باتری یعنی WH-1000XM3 سونی را حداقل روی کاغذ شکست می‌دهد.

با این‌حال این هدفون تنها از استانداردهای aptX و AAC برای انتقال باکیفیت صدا پشتیبانی می‌کند و برخلاف رقبا از aptX HD یا LDAC پشتیبانی نمی‌کند؛ علاوه بر این درگاه شارژ نیز کماکان از نوع microUSB در نظر گرفته شده است. با این‌حال جسچرهای لمسی برای کنترل موسیقی در این مدل هم حضور دارند.

شاید مزیت دیگر این مدل قیمت نسبتاً مناسب ۳۰۰ دلاری آن باشد که از هر دو مدل سونی و بوز پایین‌تر است. آدیوتکنیکا همچنین وعده داده درایورهای ۴۰ میلی‌متری کربنی این هدفون کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به همراه آورده و فناوری نویزکنسلینگ آن نیز بهترین و کامل‌ترین باشد. با این‌حال تا عرضه و بررسی دقیق‌تر نمی‌توان مقایسه‌ای انجام داد.

هدفون ATH-ANC900BT آدیوتکنیکا قرار است فروردین‌ماه پیش رو به بازار عرضه شود.

هدفون آدیوتکنیکا ATH-ANC500BT

اگر بودجه چندانی برای خرید هدفون ندارید اما کماکان به یک مدل نویزکنسلینگ احتیاج دارید ANC500BT برای شما معرفی شده است. این مدل ۹۹ دلاری کماکان از microUSB استفاده می‌کند اما صرفاً به کدک SBC محدود شده و در آن خبری از استانداردهای باکیفیت‌تر AAC یا aptX نیست.

همچنین دوام شارژ این مدل نیز ۲۰ ساعت اعلام شده است. با این‌حال در بازه قیمتی زیر ۱۰۰ دلار نمی‌توانید هدفون نویزکنسلینگ معتبری پیدا کنید و به نظر می‌رسد ANC500BT با قیمت خوب، قابلیت حمل بالا با تاشدن آسان و احتمالاً کیفیت صدای بالایی که از آدیوتکنیکا سراغ داریم به مدل پرفروشی تبدیل شود. زمان عرضه این مدل بهار آینده اعلام شده است.

ایرفون نویزکنسلینگ آدیوتکنیکا ATH-ANC100BT

نویزکنسلینگ معمولاً در ایرفون‌ها به خوبی هدفون‌های فول‌سایز عمل نمی‌کند اما اگر کماکان یک ایرفون بخواهید ANC100BT گزینه مناسبی با قیمت ۱۰۰ دلاری است. این با یک ریموت نسبتاً بزرگ در وسط سیم آن همراه است که در آن میکروفون‌های نویزکنسلینگ، باتری و میکروفون مکالمه به همراه دکمه ریموت جای گرفته است.

به گفته آدیوتکنیکا این مدل ۱۰ ساعت دوام شارژ داشته و درست مثل هدفون قبلی به بلوتوث ۴.۲ و کدک SBC محدود شده است. با این‌حال درست مانند مدل قبل پیدا کردن یک ایرفون نویزکنسلینگ با این قیمت کار ساده‌ای نیست و ANC100BT هم می‌تواند با قیمت ۱۰۰ دلاری خود در بهار به گزینه خرید خوبی تبدیل شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.