لنوو Yoga A940 را برای رقابت با سرفیس استودیو رونمایی کرد

لنوو امسال یک محصول جدید دیگر هم به CES 2019 آورده است: Yoga A940 برای رقابت با سرفیس استودیوی مایکروسافت.

0

سرفیس استودیو یک کامپیوتر رومیزی منحصربه‌فرد است. طراحی خیره‌کننده، صفحه‌نمایش فوق‌العاده باکیفیت و لمسی و عملکرد عالی از ویژگی‌های این محصول هستند. با این‌حال سرفیس استودیو قیمت بسیار بالایی داشته و قابل ارتقا هم نیست. حالا لنوو Yoga A940 را برای رقابت با این محصول معرفی کرده است.

یوگا A940

یوگا A940 از نظر ساختاری شباهت زیادی به سرفیس استودیو دارد و می‌توانید لولای آن را در هر زاویه‌ای تنظیم کنید. با یک استایلوس و یک پیچ تنظیم در کنار صفحه‌نمایش لنوو این محصول را برای تولیدکنندگان محتوا ساخته است.

صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی Yoga A940 در دو نسخه QHD و 4K قابل سفارش است و هر دو با فناوری دالبی ویژن HR عرضه می‌شوند. درون این محصول یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 به همراه ۳۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCIe SSD یا ۲ ترابایت هارد دیسک قرار دارد. لنوو اما برخلاف مایکروسافت از کارت گرافیک AMD Radeon RX 560 استفاده کرده است. از نظر درگاه‌ها این کامپیوتر ۴ درگاه USB 3، دو درگاه USB 2، یک درگاه USB 3.1 و یک کارت‌خوان ۳در۱ دارد.

از پیچ تنظیم Precision Dial لنوو می‌توانید در هر طرف از صفحه‌نمایش استفاده کرده و با آن در برنامه‌های گرافیکی اندازه قلم، شفافیت و چیزهای مشابه را تنظیم کنید. لنوو حتی یک جایگاه شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند نیز در این محصول قرار داده که در کنار قلم و کیبورد واقع شده است.

لنوو قیمت Yoga A940 را ۲۳۵۰ دلار برای نسخه پایه قرار داده و زمان عرضه آن نیز ابتدای بهار اعلام شده است. به این ترتیب محصول لنوو ۱۰۰۰ دلار ارزان‌تر از سرفیس استودیو است؛ به این‌ترتیب حتی اگر آن جذابیت را نداشته باشد می‌تواند رقیب سرسختی برای مایکروسافت محسوب شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.