یخچال هوشمند سامسونگ بازگذاشتن درب خود را از طریق گوشی به اطلاع شما می‌رساند!

سامسونگ مدت‌ها پیش یخچال‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این یخچال‌ها به تازگی امکان انجام فعالیت‌های بیشتری را دارند.

0

سامسونگ با دست پر به نمایشگاه CES 2019 آمده است. سامسونگ سری جدید یخچال و ماشین لباسشویی خود را در این نمایشگاه معرفی کرد. یخچال هوشمند سامسونگ توانایی‌های بیشتری نسبت به قبل دارد. به عنوان مثال امکان ارسال نوتیفیکیشن در این سری فراهم شده است.

اگر یخچال شما دچار مشکلی شود، خود یخچال هوشمند سامسونگ مشکل را شناسایی و حل خواهد کرد. نتیجه کار هم برای شما به صورت نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد. این نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن SmartThings ارسال خواهد شد.

همچنین که رابط کاربری این یخچال بهتر شده و کاربران راحت‌تر امکان استفاده از آن را دارند. می‌توانید به خرید بروید و از طریق اپلیکیشن خود متوجه شوید که چه مواد غذایی را در یخچال خود ذخیره کرده‌اید. اما حالا یخچال به شما اطلاع می‌دهد که آیا در باز مانده یا بسته است.

سامسونگ می‌گوید که قصد دارد یخچال هوشمند خود را تبدیل به یک دستیار هوشمند کند. این محصول دیگر تنها یکی از لوازم خانگی شما نخواهد بود. یک قابلیت تازه به نام Presonalized Family Board اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های مختلف را به آن اضافه کند. استفاده از صفحه یخچال هوشمند سامسونگ کاربردی‌تر و آسان‌تر خواهد بود.

سال پیش، سامسونگ بیکسبی را به یخچال هوشمند خود اضافه کرد. امسال، قابلیت‌های بیکسبی و دسترسی شما به بیکسبی هم بیشتر شده است. بیکسبی امسال دستورهای صوتی بیشتری درون خود دارد و می‌توانید مکالمات بیشتر، رابطه بیشتر و زبان آسان‌تری را با آن داشته باشید.

یخچال هوشمند سامسونگ

همانطور که گفتیم سامسونگ یک ماشین لباسشویی جدید را هم معرفی کرده است. این ماشین امکان اتصال به وای‌فای را خواهد داشت. می‌توانید در صورت نیاز حالت شستشوی سریع را فعال کنید. از این طریق لباس‌های شما سریع‌تر شسته خواهند شد و آب بیشتر در زمان کمتری پر و خالی خواهد شد.

سامسونگ هنوز اعلام نکرده که قیمت این دو محصول چقدر خواهند بود. همچنین زمان عرضه این دو محصول هم مشخص نیست.

سامسونگ هر سال در حال بهبود بخشیدن لوازم خانگی خود است. همچنین این شرکت تلاش می‌کند که رابطه بیشتری بین این لوازم و بیکسبی ایجاد کند. بیکسبی هنوز راه زیادی برای رسیدن به الکسا و دستیار گوگل دارد. با این حال چندین بار این دستیار صوتی آپدیت شده و هر بار هم هوشمندتر می‌شود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.