لنوو لپ‌تاپ‌های Yoga S940 و Yoga C730 را با تمرکز روی صفحه‌نمایش معرفی کرد

اگر صفحه‌نمایش برایتان از اهمیت بالایی در انتخاب لپ‌تاپ برخوردار است دو مدل جدید Yoga S940 و Yoga C730 لنوو می‌تواند از بهترین گزینه‌های بازار باشد.

0

لنوو امروز در نمایشگاه CES 2019 از دو مدل جدید لپ‌تاپ‌های یوگا خود رونمایی کرد که در ادامه مدل‌های موفق Yoga 910 و Yoga 920 عرضه می‌شوند. هر دو مدل Yoga S940 و Yoga C730 تمرکز ویژه‌ای روی صفحه‌نمایش داشته و از بهترین‌ لپ‌تاپ‌های بازار هستند.

لنوو Yoga S940

Lenovo Yoga S940

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایشی ۱۳.۹ اینچی است که در دو نسخه 4K‌ با استاندارد HDR400 و 1080p با استاندارد دالبی ویژن HDR عرضه خواهد شد. نکته جالب در طراحی این لپ‌تاپ شیشه جلوی صفحه‌نمایش است که حاشیه‌های آن مانند گوشی‌های هوشمند کمی خمیده است.

امسال لنوو حاشیه‌های نمایشگر را باریک‌تر کرده و درست مثل ZenBook 13 ایسوس یک ناچ معکوس نیز به بالای صفحه برای قرار دادن وب‌کم اضافه کرده است. این وب‌کم از ویندوزهلو پشتیبانی می‌کند و در کنار آن سخت‌افزار ویژه ردیابی چشم هم وجود دارد. از این قابلیت برای سوییچ تصویر بین لپ‌تاپ و مانیتور خارجی تنها با نگاه کردن به هرکدام استفاده می‌شود.

درون لنوو Yoga S940 یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 در کنار ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه پرسرعت PCIe SSD‌قرار دارد. این لپ‌تاپ همچنین به دو درگاه USB-C تاندربولت ۳ و یک درگاه USB-C عادی مجهز بوده و این‌بار خبری از درگاه‌های عادی USB-A نیست.

قیمت لنوو Yoga S940 برای نسخه پایه ۱۵۰۰ دلار و زمان عرضه آن نیز خردادماه آینده اعلام شده است.

لنوو Yoga C730

Lenovo Yoga C730

اگر کیفیت صفحه‌نمایش اولویت شماست احتمالاً می‌دانید پنل‌های OLED از نظر کنتراست، شادابی رنگ‌ها، زاویه دید و گستره رنگی از صفحه‌نمایش‌های رایج IPS بهتر هستند. یوگا C730 هم با صفحه‌نمایش 4K OLED خود قطعاً چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. متأسفانه حاشیه پایینی صفحه‌نمایش در این مدل کماکان ضخیم است اما این بهاییست که باید برای حداکثر کیفیت تصویر بپردازید.

برخلاف اچ‌پی که قیمت لپ‌تاپ OLED خود Spectre x360 15 را اعلام نکرد لنوو قیمت Yoga C730 را ۱۶۵۰ دلار (قیمت پایه) اعلام کرده است. این مدل را نیز می‌توانید با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCIe SSD و تا ۱۶ گیگابایت رم سفارش دهید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.