ساعت هوشمند vivoactive 3 Music گارمین با اتصال LTE معرفی شد

شرکت گارمین به تازگی ساعت هوشمند vivoactive 3 Music را معرفی کرده است. این ساعت از ارتباط LTE بهره خواهد برد.

0

شرکت گارمین در CES 2019 حضور داشت و ساعت هوشمند vivoactive 3 Music را معرفی کرد. این ساعت هوشمند از ارتباط LTE استفاده خواهد کرد. البته این ساعت فعلا تنها با اپراتور ورایزن همکاری دارد و تنها روی این شبکه جوابگو خواهد بود.

این اولین ساعت هوشمند گارمین است که از LTE استفاده می‌کند. یکی از جذاب‌ترین نکات این ساعت، عدم نیاز به گوشی است. در حقیقت نیاز به هیچ نوع گوشی برای کار کردن با این محصول نخواهید داشت. می‌توانید از طریق ساعت هوشمند vivoactive 3 Music به شماره‌های موجود پیام ارسال و دریافت کنید. متاسفانه امکان برقراری تماس در این ساعت وجود ندارد. به همین خاطر اصلی‌ترین استفاده از ارتباط LTE مربوط به قابلیت LiveTrack است.

ساعت هوشمند vivoactive 3 Music

از طریق این قابلیت می‌توانید مکان قرارگیری و لوکیشن خود را به صورت زنده با دوستان خود به اشتراک قرار دهید. همچنین یک حالت اورژانسی در این ساعت تعبیه شده است. با استفاده از این حالت، می‌توانید به سرعت لوکیشن خود را برای یک سری از دوستان مشخص خود ارسال کنید. ساعت هوشمند vivoactive 3 Music توانایی تشخیص حادثه مانند تصادف را هم دارد و می‌تواند این کار را به صورت خودکار انجام دهد.

اگر قابلیت GPS، LiveTrack و پخش موسیقی مداوم را فعال کنید، این ساعت تنها تا 4 ساعت پشتیبان شما خواهد بود. اما می‌توانید بدون استفاده از یک سری قابلیت‌ها تا 5 روز باتری داشته باشید. می‌توانید تا 500 موسیقی را به صورت آفلاین ذخیره کنید. با پشتیبانی LTE می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق اسپاتیفای هم موسیقی گوش کنید.

این ساعت از یک قاب پلیمر 43.1 میلی‌متری استفاده می‌کند، ضخامت ساعت 13.6 میلی‌متر است و تنها 39 گرم خواهد بود. این ساعت ضدآب است و بندی سیلیکونی دارد. می‌توانید بند را با هر بند استاندارد 20 میلی‌متری تعویض کنید. اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیابی خواب هم در ساعت وجود دارد.

ساعت هوشمند vivoactive 3 Music از یک نرم‌افزار شخصی استفاده می‌کند و صفحه‌ای 1.2 اینچی با گوریلا گلس 3 دارد. صفحه‌نمایش این ساعت در طول روز روشنایی خوبی خواهد داشت. ساعت شرکت گارمین تا یکی دو ماه آینده عرضه خواهد شد و احتمالا قیمتی حدود 300 دلار خواهد داشت.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.