سامسونگ نسل جدید لپ‌تاپ نوت‌بوک 9 پرو خود را با طراحی جدید رونمایی کرد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 لپ‌تاپ پرچم‌دار جدید خود نوت‌بوک 9 پرو را معرفی کرد. در نسل جدید این لپ‌تاپ شاهد سخت‌افزار قوی‌تر و طراحی به‌روزتری هستیم.

0

لپ‌تاپ‌های سری نوت‌بوک 9 سامسونگ از نظر عملکرد و قیمت گزینه‌های خوبی بودند اما از کیفیت ساخت چندانی برخوردار نبودند. حالا اما سامسونگ با نوت‌بوک 9 پرو در CES 2019 همه‌چیز را بهبود بخشیده و دوباره شاهد یک نوت‌بوک پرچم‌دار با کیفیت ساخت پرچم‌دار هستیم.

سامسونگ نوت‌بوک 9 پرو

سامسونگ نوت‌بوک 9 پرو

نوت‌بوک 9 پرو جدید با حاشیه‌های باریک‌تر صفحه‌نمایش، دکمه‌های بزرگ‌تر کیبورد و بدنه آلومینیومی شاید طراحی منحصربه‌فردی نداشته باشد اما بی‌شک شیک و مستحکم ساخته شده است. شاید بارزترین بخش طراحی این نوت‌بوک شیارهای ایجاد شده در لبه‌های سمت چپ و راست دستگاه باشد که آن را از سایرین متمایز می‌کند.

نوت‌بوک 9 پرو وزنی معادل 1.28 کیلوگرم دارد که نسبت به لپ‌تاپ Notebook 9 Pen سال گذشته کمی سنگین‌تر است. این محصول از پردازنده نسل هشتمی چهارهسته‌ای اینتل Core i7-8565U به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe NVMe SSD بهره می‌برد و دارای دو درگاه تاندربولت ۳، یک درگاه microSD، جک هدفون و یک درگاه USB-C عادی است. سامسونگ همچنین یک حسگر اثر انگشت سازگار با ویندوز هلو را نیز در کنار بدنه برای ورود آسان در نظر گرفته است.

Notebook 9 Pro در واقع یک محصول هیبریدی است و می‌توانید با چرخش ۳۶۰ درجه صفحه‌نمایش از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. با وجود این‌که سامسونگ برخلاف مدل Notebook 9 Pen جایی برای قلم S-Pen در بدنه قرار نداده اما یک استایلوس Active Pen در جعبه پیدا خواهید کرد که می‌توانید از آن برای نوشتن و یا طراحی استفاده کنید.

صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی این محصول اما با وضوح 1080p کمی برای سال ۲۰۱۹ ناامیدکننده است؛ خصوصاً با توجه به این‌که این محصول یک لپ‌تاپ گیمینگ نیست تا وضوح پایین‌تر و نرخ رفرش بالاتری داشته باشد. سامسونگ همچنین این لپ‌تاپ را تنها با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌کند و خبری از ارتقا به ۱۶ گیگابایت هم نیست.

به این ترتیب سوال اصلی قیمت نوت‌بوک 9 پرو است. با این‌که سامسونگ قیمتی اعلام نکرده و در مورد زمان عرضه نیز فقط به ابتدای ۲۰۱۹ بسنده کرده انتظار نداریم این محصول بتوانید با قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار فروش چندانی را تجربه کند.

منبع theverge engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.