ال‌جی یک مانیتور قابل حمل ۲۷ اینچی به نمایشگاه CES 2019‌ آورده است

مانیتور معمولاً دستگاهی نیست که بتوانید آن را با خود حمل کنید. با این‌حال ال‌جی به‌تازگی یک مانیتور قابل حمل ۲۷ اینچی را در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرده است.

0

ال‌جی دیسپلی بی‌شک یکی از جذاب‌ترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES محسوب می‌شود. این‌بار با یک تلویزیون لوله‌شدنی یا شفاف مواجه نیستیم بلکه این شرکت یک مانیتور قابل حمل ۲۷ اینچی به نام Neo Art را به نمایشگاه آورده است. این مانیتور را می‌توانید صرفاً از طریق یک کابل USB-C به هر دستگاهی متصل کنید و با این‌که برای حمل در خیابان مناسب نیست اما به راحتی می‌توانید آن را از یک اتاق به اتاق دیگر برای کنفرانس یا مراسم خاصی منتقل کنید.

مانیتور قابل حمل LG Neo Art

این مانیتور دارای وضوح عادی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و در آن خبری از اسپیکر یا وبکم هم نیست. با این‌حال کیفیت تصویر بسیار مناسب است و می‌توانید روی آن حساب باز کنید. در تصویر بالا می‌توانید اتصال دو مانیتور پرتابل ال‌جی را به یک مک‌بوک پرو اپل تنها با کابل USB-C ببینید.

ال‌جی البته می‌گوید این نمونه اولیه نمی‌تواند نماینده محصول نهایی باشد و ممکن است در ساختار و ویژگی‌های این مانیتور قابل حمل تغییراتی ایجاد شود. همچنین هنوز نمی‌توانید Neo Art را خریداری کرده و یا سفارش دهید و تاریخ عرضه یا قیمت حدودی آن نیز هنوز مشخص نشده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.