ایسوس کروم‌بوک Flip جدید خود را با پردازنده جدید و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر به‌روز کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2019 از نسل جدید کروم‌بوک Flip خود رونمایی کرد. این کروم‌بوک میان‌رده اما پریمیوم با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و تراشه نسل هشتمی اینتل از راه خواهد رسید.

0

با وجود این‌که اغلب کروم‌بوک‌ها با سخت‌افزار نسبتاً ضعیف و قیمت پایین کاربران با بودجه کم را هدف گرفته‌اند کروم‌بوک Flip ایسوس یک محصول نسبتاً رده‌بالا محسوب می‌شود. کروم‌بوک Flip جدید با شماره مدل C434 یک لولای ۳۶۰ درجه دارد تا بتوانید از آن به شکل تبلت نیز استفاده کنید. این کروم‌بوک حالا با پردازنده نسل هشتمی اینتل آپدیت شده و یک درگاه USB-A نیز به آن اضافه شده است.

کروم‌بوک فلیپ C434 را می‌توانید با هر یک از تراشه‌های Core i7-8500Y، Core i5-8200Y یا Core M3-8100Y (هر سه ۲ هسته‌ای) سفارش دهید. صفحه‌نمایش دستگاه هم حالا با باریک‌تر شدن حاشیه‌ها از ۱۲.۵ به ۱۴ اینچ رسیده است. این صفحه‌نمایش اچ‌دی و لمسی می‌تواند برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی ایده‌آل باشد.

کروم‌بوک Flip جدید ایسوس با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار درگاه microSD قابل سفارش است. این کروم‌بوک علاوه بر درگاه جدید USB-A دو درگاه USB-C نیز داشته و یک باتری ۴۸ وات‌ساعتی نیز درون آن قرار گرفته است.

ایسوس کروم‌بوک Flip

به هر حال کروم‌بوک‌ها هنوز از استقبال فوق‌العاده‌ای برخوردار نشده‌اند و گوگل هم نتوانست با پیکسل‌بوک خود مشتریان زیادی را جذب کند. با این‌حال کروم‌بوک فلیپ ایسوس شاید بتواند با قیمت مناسب‌تر ۵۷۰ دلاری خود برای کاربران بیشتری جذاب باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.