جبرا هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h را با دوام شارژ ۳۲ ساعته معرفی کرد

جبرا به تاژگی هدفون Elite 85h را با قابلیت نویزکنسلینگ معرفی کرده است. این هدفون توانایی فراخواندن دستیار صوتی دلخواه شما را دارد.

2

هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h امروز در CES 2019 معرفی شد. این هدفون متعلق به جبرا است و می‌توانید بدون فشار دادن حتی یک دکمه دستیار صوتی دلخواه خود را فرابخوانید. برای اینکار تنها لازم است که از صدای خود استفاده کنید.

حضور دستیارهای هوشمند در هدفون‌ها امری معمول شده، اما هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h یک پله جلوتر رفته و سعی کرده که انواع و اقسام دستیارها را در اختیار شما قرار دهد. همچنین هدفون‌ها توانایی فراخواندن دستیار از طریق صدا را ندارد. اما این هدفون عملکردی همانند اسپیکرهای هوشمند دارد.

هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h سه دستیار مختلف هوشمند را پشتیبانی می‌کند. البته انتخاب دستیارها به گوشی شما بستگی دارد و باید این دستیار در گوشی شما حضور داشته باشد. الکسا در گوشی‌های آیفون و گوشی‌های اندرویدی حضور دارد. اما سیری و دستیار گوگل به ترتیب تنها در گوشی‌های آیفون و برخی گوشی‌های اندروید حاضر هستند و همه چیز بستگی به سخت‌افزار گوشی دارد.

در کنار این قابلیت، این هدفون شامل قابلیتی است که جبرا آن را تکنولوژی SmartSound نامیده است. این تکنولوژی به هدفون کمک می‌کند که تنظیمات صدا را نسبت به نویز اطراف تغییر دهد. به عنوان مثال اگر از خیابانی شلوغی به مکانی آرام‌تر بروید، تنظیمات تغییر خواهد کرد. احتمالا هدفون صدا را کاهش خواهد داد چون نویز پس‌زمینه کمتر است. همچنین ممکن است در مناطق پرترافیک قابلیت نویزکنسلینگ کمتر شود تا صدای بوق زدن ماشین‌ها را بهتر بشنوید و امنیت بیشتری داشته باشید.

هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h

جبرا سه حالت مختلف را مشخص کرده است. این حالت‌ها «سفر»، «فضای عمومی» و «فضای شخصی» نام دارند. به گفته جبرا امکان شخصی‌سازی صدا، میزان نویزکنسلینگ و درصد اکولایزها را دارید. البته نمی‌توان مشخص کرد که یک فضا هدفون را وارد یک حالت مشخص کند و جبرا گفته که در آینده این قابلیت را اضافه خواهد کرد.

هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h شامل هشت میکروفون هستند تا به راحتی قادر به شنیدن اطراف باشد. دو میکروفون برای نویزکنسلینگ، دو میکروفون برای SamrtSound و چهار میکروفون برای تماس‌ها و کار با دستیارهای صوتی در نظر گرفته شده است.

این هدفون یک درگاه USB-C برای شارژ دارد و از استاندارد IP52 ضدآب و ضد گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. می‌توانید انتظار 32 ساعت پخش موسیقی را نیز از باتری داشته باشید.

جبرا در این میان چندین نسخه از هدفون Jabra Move را معرفی کرده است. سه نفر سیاه، بژ و دریایی هم اضافه شده‌اند. این سری هدفون‌های روگوشی باتری بهتری دارند و پشتیبانی آن‌ها از 8 ساعت به 12 ساعت رسیده است.

هدفون نویزکنسلینگ Elite 85h در رنگ‌های سیاه، بژ و دریایی عرضه خواهد شد. این هدفون 299 دلار قیمت خواهد داشت و در فروردین ماه عرضه می‌شود. هدفون‌های Jabra Move هم تنها 99 دلار قیمت خواهند داشت.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ریحانه می‌گوید

    من ازحساب قبلی اینستام خارج شده م..ولی اکانتم پاک نشده.الان بایه شماره جدیدکه نصب کردم دیدم هنوزهست..شماره قبلیم روهم ندارم الان چجوری اون اکانتم روحذف کنم!؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید یوزرنیم و پسورد و یا ایمیل بازیابی تایید شده اون اکانت رو داشته باشید وگرنه امکان حذفش نیست