هدفون گیمینگ HyperX Cloud Orbit با درایور مغناطیس صفحه و قابلیت headtracking معرفی شد

امروز در CES 2019 شرکت HyperX از دو هدفون گیمینگ خود پرده‌برداری کرد. این دو هدفون بر اساس هدفون Audeze Mbius طراحی شده‌اند.

0

هدفون گیمینگ HyperX Cloud Orbit امروز در جریان نمایشگاه CES معرفی شد. در حقیقت شرکت HyperX دو هدفون معرفی کرده که یکی Cloud Orbit و دیگری Cloud Orbit S است. هر دو این محصولات از طراحی Audeze Mobius پیروی می‌کنند ولی یک سری امکانات اضافه با خود دارند. قیمت‌ پایین‌تر، طراحی سبک‌تر، پروفایل صدای گرم‌تر و میکروفون بهتر از امکانات این هدفون‌های جدید است.

برای ساخت هدفون گیمینگ HyperX Cloud Orbit این شرکت با Audeze همکاری کرده است. HyperX درایورهای مغناطیسی 100 میلیمتری Audeze را استفاده کرده است. این محصول سیمی خواهد بود و از طریق کابل به سیستم شما متصل خواهد شد. به همین خاطر و به خاطر استفاده نکردن از بلوتوث، قیمت آن به 299 دلار رسیده است.

هدفون Cloud Orbit S، از قابلیت Headtracking استفاده خواهد کرد. این قابلیت یکی از قابلیت‌های اصلی هدفون Mobius بود. در این قابلیت هنگامی که سر خود را تکان دهید، صدا نیز به نسبت آن تغییر خواهد کرد و تجربه واقعی‌تر خواهد بود. این محصول قیمت 329 دلاری خواهد داشت که همچنان از 399 دلار Mobius ارزان‌تر است.

هدفون گیمینگ HyperX Cloud Orbit پیش از عرضه یک سری پروفایل صدای مشخص همراه خود خواهد داشت. شرکت HyperX به دنبال ایجاد تجربه‌ای جذاب است. جداسازی صدا در محیط‌ها پر نویز هم کاملا عالی است و باعث می‌شود که از تجربه خود با این هدفون لذت کافی را ببرید.

هدفون گیمینگ HyperX Cloud Orbit

میکرفون این هدفون گیمینگ امکان جدا شدن را دارد. همچنین می‌توانید کمی خم کنید، البته شکل کلی آن خیلی تغییر نخواهد کرد، اما همین قابلیت باعث راحتی بیشتر می‌شود. می‌توانید در زمانی که نیازی به آن ندارید آن را جدا کنید و راحت باشید.

برای متصل کردن هدفون به سیستم هم سه انتخاب مختلف از جمله USB-A و C و جک هدفون 3.5 میلیمتری خواهید داشت. دستگاه باتری داخلی دارد و تا 10 ساعت دوام خواهد داشت.

تنها 30 دلار تفاوت بین نسخه معمولی و نسخه S این هدفون وجود دارد. اگر قصد خرید را دارید بهتر است که نسخه S را انتخاب کنید و از قابلیت Headtracking بهره بگیرید. این دو هدفون ماه‌های آینده برای فروش آماده خواهند شد و همانطور که گفتیم به ترتیب 299 و 329 دلار قیمت خواهند داشت.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.