لپ‌تاپ Alienware m17 سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی با گرافیک RTX معرفی شد

شرکت دل هم امروز در نمایشگاه CES 2019 با معرفی لپ‌تاپ گیمینگ Alienware m17 رکورد وزن لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی را شکست.

0

لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولاً به خاطر قطعات قوی‌تر و ساختار متفاوت وزن بیشتری دارند؛ خصوصاً اگر صحبت از مدل‌های ۱۷ اینچی باشد. Alienware m17 اما با وزن ۲.۶ کیلوگرمی خود سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچی جهان است که از بسیاری از آن‌ها نیز باریک‌تر خواهد بود. این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی و کارت‌های گرافیک سری RTX 20 انویدیا عرضه خواهد شد.

Alienware m17

Alienware m17 در سه نسخه با کارت‌های گرافیکی RTX 2060، RTX 2070 یا RTX 2080 هرسه از نوع Max-Q عرضه خواهد شد که نسبت به نسل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. این کارت‌های گرافیک به لطف فناوری Ray Tracing می‌توانند نورپردازی واقعی‌تری را در برخی عناوین مثل Battlefield V یا Shadow of the Tome Raider به همراه بیاورند.

لپ‌تاپ Alienware m17 را می‌توانید با انواع پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل تا مدل پرچم‌دار شش هسته‌ای Core i9-8950HK سفارش دهید. صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی این مدل در دو نسخه 1080p و 4K هر دو اما با نرخ رفرش ۶۰ هرتز عرضه می‌شود. با این‌حال اگر تجربه روان‌تری را می‌خواهید پنل 1080p 144Hz را در نسخه کوچک‌تر این لپ‌تاپ یعنی Alienware m15 پیدا خواهید کرد. این نسخه هم با همان کارت گرافیک و پردازنده قابل سفارش بوده و امکان خرید آن با صفحه‌نمایش 4K HDR نیز وجود دارد.

Alienware m17 به سه درگاه USB-A، یک جک هدفون، یک درگاه اترنت، یک درگاه HDMI، یک درگاه mini DisplayPort و درگاه USB-C نیز مجهز شده است و البته با کیس کارت گرافیک مجزای Alienware هم سازگار است. طراحی این مدل هم بی شک برای گیمرها مناسب خواهد بود. این مدل خبری از حاشیه‌های فوق باریک یا صفحه‌نمایش لمسی نیست اما اگر تجربه گیمینگ با صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت بالای جابجایی را می‌خواهید این محصول ایده‌آل است.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.