ریزر لپ‌تاپ گیمینگ Blade Advanced خود را با کارت گرافیک GeForce RTX به‌روز کرد

ریزر هم طبق انتظار لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade Advanced خود را به کارت‌های گرافیک جدید RTX مجهز کرد.

0

ریزر که سال گذشته لپ‌تاپ گیمینگ Blade Advanced خود را معرفی کرده بود حالا این لپ‌تاپ را با کارت‌های گرافیک جدید سری GeForce RTX انویدیا به‌روز کرده است.

ریزر Blade Advanced جدید از کارت‌های گرافیک RTX 2080 Max-Q، RTX 2070 Max-Q و یا RTX 2060 استفاده خواهد کرد که نسبت به نسل گذشته جهش قابل توجهی داشته‌اند. این لپ‌تاپ همچنین به پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7-8750H مجهز بوده و گیمرها می‌توانند برای صفحه‌نمایش بین دو نسخه 4K 60Hz یا 1080p 144Hz یکی را انتخاب کنند.

بین نسخه‌های مختلف این لپ‌تاپ از نظر وزنی نیز تفاوت اندکی وجود دارد. وزن نسخه‌های RTX 2060 و RTX 2070 و RTX 2080 به ترتیب ۲.۰۶ و ۲.۱ و ۲.۱۴ کیلوگرم خواهد بود. نسخه Advanced Edition این لپ‌تاپ همچنین با پشتیبانی از پروفایل‌های XMP قابلیت آورکلاک تا ۶۴ گیگابایت رم را نیز خواهد داشت.

اما شاید جالب‌ترین محصولات بخش لپ‌تاپ ریزر دو مدل آزمایشی باشند. یکی با صفحه‌نمایش 4K OLED که رنگ‌های فوق‌العاده‌ای دارد و دیگری با صفحه‌نمایش 1080p اما نرخ رفرش فوق‌العاده ۲۴۰ هرتزی. به این ترتیب گیمرها می‌توانند بین بهترین کیفیت تصویر و یا روان‌ترین تجربه بازی یکی را انتخاب کنند.

قیمت و زمان عرضه Razer Blade Advanced

با این‌حال قیمت این لپ‌تاپ‌ها نیز نجومی خواهد بود. ارزان‌ترین مدل این سری با RTX 2060، شانزده گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD به همراه صفحه‌نمایش 1080p 144Hz قیمت پایه ۲۳۰۰ دلاری داشته و همین مدل با گرافیک RTX 2080 حدود ۳۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همه این مدل‌ها ابتدا از ۹ بهمن‌ماه در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، چین، فرانسه و آلمان و سپس در سایر کشورها عرضه خواهند شد.

منبع engadget theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.