ایسوس لپ‌تاپ استودیوبوک اس را برای رقابت با مک‌بوک پرو اپل معرفی کرد

ایسوس در CES 2019 با یک لپ‌تاپ جدید برای رقابت با مک‌بوک پرو از راه رسیده است: استودیوبوک اس با ۶۴ گیگابایت رم و ۴ ترابایت حافظه داخلی بی‌شک رقیب قدرتمندی برای لپ‌تاپ اپل خواهد بود.

0

لپ‌تاپ‌های اخیر مک‌بوک پرو اپل در واقع برای حرفه‌ای‌ها دارای محدودیت‌های فراوانی بود. حالا ایسوس آمده تا با محصول جدید خود استودیوبوک اس (StudioBook S) یک گزینه بهتر را معرفی کند. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و از همه مهم‌تر کالیبره و تأیید شده توسط موسسه Pantone با پوشش ۹۷ درصدی بازه رنگی DCI-P3 عرضه خواهد شد که می‌تواند با چرخش ۱۸۰ درجه کاملاً هم‌سطح کیبورد قرار بگیرد. به گفته ایسوس با حاشیه‌های باریک این مدل ابعاد دستگاه در واقع مشابه مدل‌های ۱۵ اینچی خواهد بود تا جابجایی آن نیز آسان باشد.

لپ‌تاپ استودیوبوک اس

استودیوبوک اس می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم و ۴ ترابایت حافظه پرسرعت PCIe SSD را درون خود نگه دارد. همچنین پردازنده و کارت گرافیک آن از نوع معمولی و رایج نیست و ایسوس از پردازنده زئون Xeon E-2176M و کارت گرافیک حرفه‌ای Quadro P3200 انویدیا در این محصول بهره گرفته است. با این‌که این لپ‌تاپ از نظر ابعاد کماکان از مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی بزرگ‌تر بوده و وضوح تصویر 1920×1200 پیکسل آن هم در سطح رتینا نیست اما در عوض اتصال وای‌فای ۶ و درگاه‌های بسیار متنوع‌تری وجود دارند.

لپ‌تاپ StudioBook S دارای سه درگاه USB-A، یک درگاه USB-C تاندربولت ۳، یک کارت‌خوان SD 4.0، یک جک هدفون، یک قفل کنسینگتون و البته درگاه شارژ است. ایسوس همچنین ادعا می‌کند لوله‌های حرارتی و فن‌های ویژه این مدل نه‌تنها آن را خنک بلکه ساکت نگه می‌دارند و حتی در سنگین‌ترین کارها سطح صدای تولیدی پایین‌تر از ۳۵ دسی‌بل خواهد بود. جالب است بدانید تاچ‌پد این مدل هم روشن شده و می‌توانید از آن به عنوان صفحه‌کلید ماشین حسابی استفاده کنید.

استودیوبوک اس قرار است تا پایان سال وارد بازار شود اما ایسوس هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.