اچ‌پی Omen 15 اولین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

شرکت اچ‌پی مدتی پیش نسخه‌ای بهبودیافته از لپ‌تاپ گیمینگ Omen 15 را معرفی کرد. در جریان CES 2019 حالا این لپ‌تاپ دوباره به قابلیت‌های جدید تجهیز شده است.

0

سری لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 یک لپ‌تاپ گیمینگ است که در ابتدا با توانایی بالا و قیمت زیر هزار دلار عرضه شد. این لپ‌تاپ به تازگی در نمایشگاه CES رونمایی شده و امکانات تازه‌ای دارد. اچ‌پی اعلام کرد که نرخ ریفرش لپ‌تاپ Omen 15 را به روز کرده است.

به گفته اچ‌پی Omen 15 اولین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا خواهد بود که صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی 1080 و 240 هرتزی دارد. صفحه‌نمایش این محصول IPS است. چنین نرخ ریفرشی باعث می‌شود که از سریع‌ترین شوتر دنیا هم که سریع‌تر باشید هیچ نوعی محدودیتی در این زمینه نداشته باشید.

دیگر مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ اچ‌پی Omen 15 هم کاملا قوی است و می‌توانید بازی‌های روز را به راحتی اجرا کنید و لذت ببرید. این لپ‌تاپ به آخرین نسخه کارت گرافیک‌های همراه انویدیا مجهز شده است. پردازنده این محصول نسل هشتم اینتل Core i7-8750H است. در قلب دستگاه شاهد یک رم 16 گیگابایتی خواهد بود. وای‌فای این دستگاه هم 802.11ax یا همان وای‌فای 6 خواهد بود.

اچ‌پی Omen 15

این سری لپ‌تاپ از نظر طراحی مشخصات خیلی خاصی ندارد و اچ‌پی عموما سعی می‌کند که طراحی محصول را معمولی نگه‌دارد. این نسخه هم تفاوت زیادی نکرده است. در پشت دستگاه شاهد کلمه X هستید که حس و حال گیمینگ را به لپ‌تاپ اضافه می‌کند. همانطور که گفتیم اگر با نسخه قبلی آشنا باشید، این محصول طراحی یکسانی دارد.

حاشیه‌ها کاهش یافته‌اند و کیبورد این لپ‌تاپ هم به LED مجهز شده است. از نظر وزنی، این دستگاه خیلی سبک نیست. اما با لپ‌تاپ سنگینی هم روبرو نیستید و وزن این محصول 2.4 کیلوگرم است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قوی هستید و محصولی نیاز دارید که توانایی بالایی در پردازش تصویری داشته باشد، این محصول انتخاب خوبی است. اگر با طراحی آن کنار می‌آیید، تنها مسئله قیمت آن خواهد بود. این محصول تا یک ماه آینده عرضه خواهد شد و قیمت آن 1370 دلار خواهد بود.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.