ببینید: آیفون XI اپل با دوربین سه‌گانه احتمالاً این شکلی خواهد بود

گوشی‌های هوشمند مدتی است که شروع به اضافه کردن دوربین به محصولات خود کرده‌اند، با این حال آیفون همچنان دو دوربینه مانده است. البته این قضیه شاید تغییر کند.

0

برخی گوشی‌ها دوربین‌های دوگانه را پشت سر گذاشته‌اند و به مجموعه‌های سه‌گانه، چهارگانه و در یک مورد پنج‌گانه روی آورده‌اند. گران‌قیمت‌ترین محصول اپل اما همچنان از یک مجموعه دوگانه استفاده می‌کند. اما آیفون XI اپل احتمالا این معادله را تغییر دهد.

بر اساس گزارش Digit، شاید در سال 2019 شاهد تغییراتی در ساختار آیفون XI اپل باشیم. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد برای محصول تازه خود یک دوربین سه‌گانه را ترتیب ببیند. البته اپل طراحی دوربین را هم تغییر خواهد داد. دوربین سوم به صورت عمودی یا افقی قرار نخواهد گرفت. اپل قصد دارد که دوربین آیفون XI را به شکل مربع اجرا کند.

آیفون XI اپل

بر اساس رندرهای منتشر شده، ظاهر آیفون XI اپل ما را یاد طراحی هواوی میت 20 می‌اندازد. هواوی نیز از طراحی مربعی برای دوربین سه‌گانه خود استفاده کرد. اگر دوربین در گوشه سمت چپ قرار بگیرد، ظاهر محصول کمی عجیب و غریب خواهد شد. هواوی دوربین را به وسط گوشی منتقل کرده بود.

در حال حاضر اطلاعات خاص و دقیقی از سنسورهای این گوشی موجود نیست. اما اگر با طراحی پیشین اپل جلو برویم، احتمالا دوربین‌های سمت چپ متعلق به یک دوربین معمولی و یک دوربین تله‌فوتو برای تصاویر پرتره و زوم خواهد بود. همچنین در سمت راست این مجموعه هم شاهد یک فلش LED و یک میکروفون بسیار بزرگ هستیم. سومین دوربین احتمالا یک دوربین ToF باشد. این دوربین که با نام Time of Flight شناخته می‌شود برای ساخت و ایجاد مدل‌های سه‌بعدی استفاده خواهد شد.

هنوز نه ماه تا معرفی این محصول زمان باقی مانده است. آیفون XI اپل احتمالا فعلا در مرحله تست و آزمایشات مهندسی تولید باشد. ممکن است که اپل در پایان چنین طراحی را بپذیرد و چنین طراحی را عرضه کند. با این حال شاید برخی جزئیات طی مرور زمان تغییر کند. همچنین نباید خیلی امیدوار بود و شاید این طراحی کاملا حذف شود.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.