شیائومی ردمی را به یک برند مستقل تبدیل کرد

شیائومی به‌تازگی با الهام از اوپو و وان‌پلاس و همچنین هواوی و آنر، تصمیم گرفته تا ردمی (Redmi) را به یک برند مستقل تبدیل کند.

0

برخی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت شیائومی را با نام سری ردمی می‌شناسیم. حالا شیائومی تصمیم گرفته ردمی به یک برند مستقل تبدیل شود. هرچند این اولین زیربرند مستقل شیائومی نبوده و پیش از این پوکو (Poco) نیز به عنوان برند مستقلی تحت حمایت شیائومی معرفی شده بود.

شیائومی روز گذشته در اکانت شبکه اجتماعی Weibo‌ ضمن اعلام مراسمی برای ۲۰ دی‌ماه از کلمات «برند جدید و مستقل ردمی» استفاده کرد. پس از آن مدیرعامل این شرکت لی جون اعلام کرد که هدف شیائومی تمرکز بهتر روی محصولات است. شیائومی گوشی‌های سری پرچم‌دار Mi خود را حفظ خواهد کرد و ردمی بیشتر روی محصولات با ارزش خرید بالا و قیمت مناسب‌تر تمرکز می‌کند که بیشتر هم به‌صورت آنلاین عرضه می‌شوند. پوکو هم کماکان برند بالارده اما خوش‌قیمت باقی می‌ماند.

همچنین اگر به تصویر بالا نگاه کنید می‌توانید عدد 48 را در آن ببینید. این عدد به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گوشی جدید Redmi اشاره دارد که قرار است در ۲۰ دی‌ماه معرفی شود. پس از این‌که سامسونگ و سونی هر دو سنسورهای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خود را معرفی کردند شیائومی هم تصمیم گرفته از یکی از این سنسورها در گوشی آینده خود استفاده کند. گفتنی است هواوی پیش‌دستی کرده و گوشی‌های آنر View 20 و نوا 4 را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرده و حالا نوبت به ردمی رسیده است.

به هر حال برای مشخص شدن جزئیات بیشتر از پرچم‌دار ردمی باید تا ۲۰ دی‌ماه صبر کنید. این هفته همچنین خبرهای داغی از نمایشگاه CES نیز در راه است پس چشم از فارنت برندارید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.