ببینید: این شاید تبلت تاشدنی شیائومی باشد

اوان بلس به تازگی ویدئویی را منتشر کرده و مدعی است که این ویدئو احتمالاً مربوط به تبلت تاشدنی شیائومی است.

0

اوان بلس سابقه طولانی در درز اخبار مربوط به محصولات تکنولوژی دارد. البته که برخی مسئولین بازاریابی شرکت‌ها به صورت شخصی با او تماس می‌گیرند. با این حال او کلیپ تازه‌ای را در توییتر خود منتشر کرده و آن را به تبلت تاشدنی شیائومی نسبت داده است.

در این کلیپ او مشغول تست این تبلت است و برنامه گوگل مپس در حال اجرا است. احتمالا این تبلت تاشدنی شیائومی باشد. در این کلیپ کاربری تبلت را تا می‌کند و آن را تبدیل به یک گوشی هوشمند ضخیم می‌کند.

در توییتی که منتشر شده، بلس اعلام می‌کند که نمی‌تواند صددرصدی بودن محصول را تایید کند. شایعات این چنینی در مورد تبلت تاشدنی شیائومی از سال 2016 در حال چرخیدن هستند. همان زمان هم یک ویدئو از چنین محصولی به بیرون درز کرده بود.

اگر این کلیپ واقعی باشد و سندیت داشته باشید، شیائومی هم به جمع شرکت‌هایی که در حال کار بر روی محصولات تاشدنی هستند اضافه خواهد شد. سامسونگ پروتوتایپ‌ محصولات تاشدنی خود را مدتی پیش نمایش داد. شرکت چینی Royole هم یکی از محصولات خود را معرفی کرد. لنوو هم از سال 2016 مشغول به کار بر روی چنین محصولی است و هواوی هم قصد دارد در سال جدید میلادی چنین محصولی را عرضه کند. اپل هم ایده‌های خود را دارد ولی فعلا در حد ایده فعالیت می‌کند.

هر شرکتی که در این زمینه فعالیت دارد، یک روش مختلف را پیش گرفته است. به عنوان مثال سامسونگ محصولی را معرفی کرد که دو صفحه‌نمایش داشت. یک صفحه بزرگ داخلی وجود داشت و هنگامی که دستگاه را خم می‌کردید به صفحه‌نمایش کوچک خارجی دست پیدا می‌کردید. این شرکت همچنین پتنت‌های مختلفی را ثبت کرده که طراحی شبیه به طراحی شیائومی دارد.

همانطور که گفتیم مشخص نیست این ویدئو واقعا محصول شیائومی را نمایش دهد و برنامه شیائومی را برملا کند. با این حال، رقبای چینی این شرکت در حال کار بر روی محصولات مختلف هستند و شیائومی مطمئنا قصد ندارد که از رقبای خود عقب بماند.

هفته آینده شیائومی یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد. این شرکت قصد دارد که اخبار تازه‌ای در مورد فعالیت خود و همچنین برند Redmi را ارائه دهد. اما ممکن است که این کنفرانس خبری فرصتی مناسب برای معرفی تبلت تاشدنی شیائومی باشد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.