آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9 هم منتشر شد

هنوز مدتی به پایان زمان مقرر عرضه آپدیت اندروید پای برای گلکسی نوت 9 مانده، اما سامسونگ تصمیم گرفته که این آپدیت را زودتر عرضه کند.

0

هنوز چند هفته‌ای فرصت باقی است که زمان مقرر عرضه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 9 فرا برسد. با این حال، سامسونگ شروع به عرضه این آپدیت کرده است. در کنار آپدیت اندروید 9 شاهد عرضه رابط کاربری جدید سامسونگ هم هستیم.

رابط کاربری جدید سامسونگ که با این نسخه از اندروید عرضه شده، One UI نام دارد. البته شاید فکر کنید که چون آپدیت زودتر از موعد عرضه شده، با نسخه‌ای نامناسب روبرو هستید. این چنین نیست. آپدیت اندروید پای برای گلکسی نوت که به تازگی عرضه شده، یک نسخه کامل و پایدار خواهد بود.

این آپدیت برای کاربران مختلف حجم‌های مختلفی دارد. شخصی که خبر این آپدیت را منتشر کرده به نظر عضو برنامه بتا سامسونگ است. به همین خاطر آپدیت او تنها 95 مگابایت حجم دارد. اگر اندروید شما اوریو است و عضو برنامه بتا نیستید، پس مطمئنا آپدیت اندروید پای برای گلکسی نوت 9 شما بسیار حجیم‌تر خواهد بود. پس بهتر است فضای کافی را داشته باشید.

در حال حاضر، این آپدیت در کشور آلمان عرضه شده و گوشی‌های گلکسی نوت 9 آلمان در حال دریافت این آپدیت هستند. پس مطمئناً نیازمند زمان هستیم که شاهد عرضه گسترده‌تر این آپدیت باشیم. همانند عرضه آپدیت گلکسی اس 9 باید کمی صبر کنید که این آپدیت در سرتاسر جهان و تمامی نقاط پوشش‌دهی سامسونگ عرضه شود.

شماره ساخت (بیلد نامبر) این آپدیت N960FXXU2CRLT است. اگر آپدیت تازه‌ای دریافت کردید شماره مدل را می‌توانید با این شماره مطابقت دهید. همچنین این آپدیت علاوه بر رابط کاربری و تمامی امکانات اندروید تازه، پچ امنیتی گوگل را هم همراه دارد و گوشی شما را امن‌تر از گذشته خواهد کرد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.