مهم‌ترین اخبار بازی هفته: پر‌فروش‌ترین بازی‌های سال 2018 استیم

0

در خلاصه اخبار، قصد داریم هر آخر هفته نگاه کوتاهی داشته باشیم بر مهمترین اخبار و اتفاقاتی که در طول هفته در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داده‌اند. این هفته اخبار مهم را از شایعات جدید درباره قدرت سخت‌افزاری پلی‌استیشن بعدی شروع می‌کنیم و پس از مرور پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2018 استیم به سراغ رونمایی‌های جدید هفته و در نهایت انتشار تصاویری از بازی «شورش در شهر 4» می‌رویم. در ادامه با فارنت همراه باشید.

شایعاتی جدید از پلی‌استیشن 5

«مایکل پچتر» تحلیل‌گر نام‌آشنای صنعت ویدئو گیم، در گفتگویی با گیمینگ‌بولت پیش‌بینی خود از پلی استیشن 5 را اعلام کرده است.

طبق پیشبینی پتچر کنسول بعدی سونی از وضوح تصویر 4k و نرخ فریم 240 قاب بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. او همچنین اضافه کرد که این کنسول احتمال بسیار زیاد از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی نیز پشتیبانی می‌کند.

پلی استیشن ۵ وضوح تصویر 4k و نرخ فریم 240FPS را پشتیبانی می‌کند

 

سازنده دارک سولز در حال کار بر روی دو بازی معرفی نشده است

در مصاحبه‌ای که به تازگی هیدتاکا میازاکی سازنده بازی‌های دارک سولز و بلادبورن با سایت 4gamer انجام داده، اعلام کرد استودیو FROM SOFTWARE درحال کار روی دو عنوان معرفی‌ نشده است. به گفته میازاکی این بازی‌ها حال و هوای همیشگی بازی‌های فرام‌سافتور را دارد، اما او از جزییات مربوط به هیچ‌کدام از این دو پروژه صحبت نکرده است.

سازنده دارک سولز در حال کار برروی دو بازی معرفی نشده است

 

پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2018 استیم

فروشگاه دیجیتالی استیم به‌عنوان بزرگترین مرجع خرید بازی‌های پلتفرم پی‌سی، همچون سالیان گذشته میزبان بسیاری از بازی‌های بزرگ و کوچک امسال بود که بسیاری فروش فوق‌العاده‌ای داشتند و برخی نیز ناامیدکننده ظاهر شدند. والو لیست پرفروش‌ترین بازی‌های استیم در سال 2018 را نیز منتشر کرده است.

نکته جالب این لیست حضور سه بازی از بازی‌های یوبی‌سافت در دسته پلاتینیوم است.

فهرست پرفروش ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ استیم توسط Valve منتشر شد

 

از کالکتور ادیشن بازی Celeste رونمایی شد

Celeste یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های سال 2018 بود که توانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند و نمره عالی 92 را بدست آورد.

سال 2019 یک نسخه‌ی فیزیکی از این بازی توسط Limited Run Games  منتشر می‌شود.

در کنار این نسخه، کالکتورز ادیشن Celeste هم عرضه خواهد شد.

کالکتورز ادیشن Celeste دارای یک نسخه‌ی فیزیکی از بازی، درکنار کالاهای هیجان‌انگیز دیگری است؛ یک برگه‌ی برچسب، پچ کوهستان سلست، پوستر و کارت پوستال، یک قاب استیل بوک، موسیقی بازی و یک عروسک پولیشی از توت‌فرنگی داخل بازی، همراه با این کالکتورز ادیشن عرضه می‌شود. همچنین Limited Run در این نسخه یک کارت با دستور پخت پای توت فرنگی برای خریداران ارسال می‌کند.

کالکتورز ادیشن Celeste سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

 

بازی Persona 5 R معرفی شد

بازی Persona 5 یکی از موفق‌ترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 بود و توانست میانگین نمرات 93 را از منتقدان کسب کند.

هفته پیش استودیو Atlus با انتشار تیزر تریلری کوتاه و مرموز از Persona 5 R رونمایی کرد و خبر از اتفاقات بیشتر در ماه مارس 2019 داد.

انتظار می‌رود Persona 5 R چیزی مشابه با Persona 4 Golden باشد که نسخه‌ای بهبودیافته از بازی اصلی بود.

برای تماشای تریلر روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی Persona 5 R با انتشار تیزری مرموز توسط Atlus

 

تصاویر جدید از بازی شورش در شهر 4 منتشر شد

همه‌ی ما از سر نوستالژی هم که شده منتظر قسمت بعدی مجموعه‌ی Streets of Rage یا شورش در شهر هستیم. با این‌که رونمایی این بازی نسبتا مفصل بود و می‌توانید همه‌ی اطلاعاتی که در حال حاضر از این عنوانِ مورد انتظار داریم را  در گیم‌نیوز بخوانید، هر بار اطلاعات تازه‌ای از بازی منتشر می‌شود، مثل بچه‌ها به دنبال آن می‌رویم و با اشتیاق اخبار را پیگیری می‌کنیم.

به تازگی تصاویر جدید از این بازی منتشر شده که شما میتوانید با کلیک روی لینک زیر این تصاویر را مشاهده کنید:

تصاویر جدید شورش در شهر ۴ منتشر شدند

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.