دوربین RED Lithium Camera از گوشی هیدروژن وان به عنوان مانیتور استفاده می‌کند!

شرکت RED که گوشی نه‌چندان موفق هیدروژن وان را عرضه کرد حالا یک کاربرد دیگر برای این گوشی پیدا کرده است: مانیتوری برای دوربین جدید سه‌بعدی Lithium Camera.

0

وقتی RED گوشی هیدروژن وان را عرضه کرد قول داد ماژول‌هایی برای افزایش کارایی آن از جمله یک ماژول سنسور دوربین RED عرضه کند. با این‌حال به نظر می‌رسد این شرکت به‌جای عرضه لوازم جانبی برای این گوشی، آن را به یکی از لوازم جانبی دوربین جدید خود Lithium Camera تبدیل کرده است. دوربین لیتیوم رد در واقع یک دوربین سه‌بعدی برای فیلم‌برداران حرفه‌ای است و از گوشی به عنوان مانیتور و کنترلر استفاده می‌کند.

این دوربین دارای دو سنسور تصویر و دو لنز است و برای فیلم‌برداری سه‌بعدی نسبت به گزینه‌های دیگر RED جمع‌وجورتر محسوب می‌شود. گوشی هیدروژن وان با صفحه‌نمایش هولوگرافیک خود می‌تواند نقش صفحه‌نمایش H4V این دوربین را ایفا کرده و به نحوی ویدئوی سه‌بعدی را به شکل زنده نمایش دهد. به این ترتیب فیلمساز می‌تواند صحنه را به خوبی تنظیم کرده و تغییر دهد.

البته که دوربین Lithium Camera کاربران عادی را هدف قرار نداده و با وزن ۳ کیلوگرمی خود یک دستگاه پرتابل هم محسوب نمی‌شود. با این‌حال نسبت به دستگاه‌های مشابه گزینه مناسب‌تری خواهد بود. RED هنوز قیمت این دوربین را اعلام نکرده اما انتظار داریم جزئیات بیشتری از آن در سال آینده مشخص شود. امیدواریم این شرکت همچنین ماژول‌های دوربین هیدروژن وان را نیز سرانجام عرضه کند.

منبع slashgear gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.