ساعت هوشمند بعدی ال‌جی شاید یک دوربین ماژولار داشته باشد

ال‌جی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جذاب است. این ساعت هوشمند قرار است یک دوربین ماژولار داشته باشد.

0

پتنت تازه‌ای برای ساعت هوشمند جدید ال‌جی ثبت شده است. این پتنت از طریق سازمان پتنت USTPO آمریکا ثبت شده است. ال‌جی در این پتنت ساعت هوشمند جدید خود را نمایش داده که یک نوع دوربین ماژولار به بند آن متصل خواهد شد.

این دوربین درون دستگاه قرار ندارد. ساعت هوشمند جدید ال‌جی یک روش بهتر را انتخاب کرده است. دوربین بر روی بند دستگاه قرار گرفته و نیاز نیست که دست خود را در حالت عجیب و غریبی نگه‌دارید. با این قابلیت به راحتی امکان ثبت تصاویر را دارید.

دوربین ماژولاری که در پتنت ثبت شده دایره‌ای است و اندازه‌های مختلفی دارد. همچنین راه‌های مختلفی هم برای وصل کردن این دوربین به ساعت وجود دارد. می‌توانید با یک گیره آن را در هر نقطه‌ای از بند ساعت که خواستید نصب کنید و از آن استفاده کنید. می‌توانید از آن به عنوان یک تکه از بند استفاده کنید. بدین ترتیب محدودیتی در نحوه استفاده از آن وجود ندارد.

ساعت هوشمند جدید ال‌جی

این دوربین تنها برای ثبت تصاویر و اشتراک آن ایجاد نشده است. بلکه می‌توانید از طریق این دوربین به اطلاعات کاملی دست پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید از یک غذا عکس بگیرید و میزان کالری آن را متوجه شوید. یا اینکه از یک سری کفش عکس بگیرید و فروشگاه‌های آن را پیدا کنید.

البته ممکن است این پتنت وارد ساعت هوشمند جدید ال‌جی نشود. اما ایده اضافه کردن یک دوربین ماژولار به این ساعت، کار سختی به نظر نمی‌رسد. اگر ال‌جی چنین ساعتی را تولید نکند، مطمئنا در آینده نه چندان دور موفق به تولید چنین محصولی خواهد شد. در صورت انتشار اخبار جدید و تازه در مورد این محصول، شما را در فارنت از آن با خبر خواهیم کرد.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.