این اولین تصویر واقعی از گلکسی اس 10 سامسونگ است

گوشی‌های سری گلکسی اس هر ساله از مورد انتظارترین گوشی‌های اندرویدی هستند. گلکسی اس 10 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ظاهراً‌ حالا اولین تصویر واقعی از آن منتشر شده است.

0

برخلاف گلکسی اس 9 گفته می‌شود گلکسی اس 10 سامسونگ با طراحی جدیدی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برای فرار از بریدگی صفحه‌نمایش و همچنین کاهش حاشیه اطراف آن تصمیم گرفته تا سوراخی برای قرار دادن دوربین سلفی در بالا و سمت راست صفحه‌نمایش ایجاد کند. همان‌طور که می‌بینید بلندگوی مکالمات نیز در حاشیه باریک بالایی جای گرفته و حاشیه پایین صفحه‌نمایش نسبت به آن کمی ضخیم‌تر است.

Galaxy S10

گلکسی اس 10 سامسونگ که با نام رمز Beyond 1 شناخته می‌شود از صفحه‌نمایش موسوم به Infinity-O استفاده می‌کند و این تصویر ظاهراً اولین تصویر زنده و واقعی از محصول است. گفته می‌شود گلکسی اس 10 پلاس به دوربین دوگانه سلفی مجهز باشد درحالی‌که گلکسی اس 10 از یک دوربین در جلو استفاده می‌کند. به گفته Evan Blass افشاکننده مشهور این تصویر، گلکسی اس 10 سامسونگ همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس را نیز مثل میت 20 پرو هواوی خواهد داشت. به این ترتیب این گوشی می‌تواند سایر گوشی‌ها یا گجت‌های کوچک را به شکل بی‌سیم شارژ کند.

تصویر بالا البته به دلایل امنیتی تار شده است و نمی‌توان چیز زیادی از رابط کاربری این گوشی مشاهده کرد اما گفته می‌شود رابط جدید OneUI برای این گوشی آماده باشد. گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس شاید این‌بار در کنار نسخه ارزان‌تر گلکسی اس 10 لایت در اسفندماه و در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC رونمایی شوند. به این ترتیب زمان عرضه آن‌ها به بازار نیز اوایل سال آینده خواهد بود.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.