بنچمارک اکسپریا XZ4 سونی درز کرد: امتیاز ۳۹۵۷۰۰ در AnTuTu

بنچمارک غیررسمی از یک گوشی سونی درز پیدا کرده که به نظر می‌رسد متعلق به گوشی اکسپریا XZ4 باشد. این گوشی امتیاز عالی ۳۹۵۷۰۰ را در انتوتو کسب کرده است.

1

به تازگی شاهد ظهور یک گوشی از سونی در بنچمارک AnTuTu هستیم. این گوشی هیچ نامی ندارد و تنها با شماره مدل i8134 شناخته می‌شود اما به نظر می‌رسد با بنچمارک اکسپریا XZ4 روبرو هستیم.

امتیاز بنچمارک اکسپریا XZ4 در AnTuTu بیشتر از 395 هزار است. چنین امتیازی بی‌شک متعلق به پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 855 خواهد بود. احتمالا پردازنده اسنپ‌دراگون 855 در گوشی اکسپریا XZ4 استفاده خواهد شد و به همین خاطر می‌توان نتیجه گرفت که مدل گوشی i8134 همان اکسپریا جدید سونی است.

پیش از این اسنپ‌دراگون 855 مورد تست AnTuTu قرار گرفته بود که البته امتیاز اصلی کمی بالاتر بود. امتیاز اسنپ‌دراگون 855 در این بنچمارک 360 هزار بود اما به نظر می‌رسد که کارایی آن در گوشی اکسپریا کمی پایین آمده است. با این حال این امتیاز همچنان بالاتر از پردازنده Kirin 980 هواوی است که امتیازی خدود 270 هزار کسب کرد. همچنین A12 Bionic اپل هم امتیاز 350 هزار را کسب کرد که همچنان پایین‌تر است.

بنچمارک اکسپریا XZ4

اطلاعات نسبتی کمی از این محصول منتشر شده است. یک سری رندر CAD و اطلاعات در مورد ظاهر آن البته درز پیدا کرده است. اکسپریا XZ4 یک صفحه بدون ناچ با نسبت تصویر 21:9 خواهد داشت. این نسبت تصویر بلندتر از 18:9 و 19:9 خواهد بود.

همچنین طی مرور زمان اطلاعات ضد و نقیضی در مورد مشخصات این گوشی منتشر شده است. در برخی اخبار اعلام شده که این گوشی جک هدفون نخواهد داشت. اما ممکن است این جک در بدنه گوشی حضور داشته باشد. همچنین چیزی که از رندرها مشخص است، حضور یک دوربین سه‌گانه در پشت این گوشی است.

صفحه‌نمایش این گوشی کاملا بدون حاشیه نخواهد بود و کمی حاشیه خواهد داشت. هیچ حسگر اثرانگشتی هم در پشت دستگاه قرار نگرفته است. به همین خاطر احتمال حضور یک حسگر در صفحه‌نمایش وجود دارد. باید تا MWC صبر کنیم و شاید در جریان این گردهمایی شاهد معرفی این گوشی باشیم.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهیار می‌گوید

    سلام میشه به ایمیلم پیام بدید سوال واجب دارم ممنون