آموزش فعال کردن قابلیت تماس ناشناس تپ‌سی

تپ‌سی روز گذشته از فعال شدن قابلیت مهمی برای مسافران خبر داد. در این مطلب قصد داریم فعال کردن قابلیت تماس ناشناس تپ‌سی را آموزش دهیم.

3

یکی از دغدغه‌های کاربران تپ‌سی فاش شدن شماره تلفن همراه آن‌ها در هنگام درخواست سفر است. این ایراد که بارها و بارها باعث مزاحمت از طرف راننده برای خصوصاً خانم‌های مسافر شده حالا با قابلیت تماس ناشناس قابل حل است. درحالی‌که اسنپ چندی پیش از فعال شدن آزمایشی قابلیتی به نام تماس امن در برخی شهرها خبر داده بود قابلیت تماس ناشناس تپ‌سی حالا راه‌اندازی شده و قابل فعال‌سازی است.

آموزش فعال کردن تماس ناشناس تپ‌سی

آموزش مخفی کردن شماره مسافر در تپسی

تپ‌سی در اکانت توییتر خود با انتشار ویدئویی نحوه فعالسازی تماس ناشناس را شرح داده است. این قابلیت که برای هر سفر ۱۰۰ تومان (۱۰۰۰ ریال) هزینه دارد از طریق زیر قابل فعالسازی است:

۱. دکمه کشویی منو را در سمت راست لمس کنید.

۲. وارد بخش تنظیمات تپ‌سی شوید.

۳. گزینه تماس ناشناس را انتخاب کنید.

۴. دکمه فعال‌سازی تماس ناشناس را انتخاب کنید.

توجه: همان‌طور که تپ‌سی هم هشدار می‌دهد این قابلیت ممکن است در برخی موارد در دسترس نباشد.

تماس ناشناس اسنپ چطور؟

اسنپ برای مخفی کردن شماره مسافر از راننده از قابلیتی به نام تماس امن استفاده می‌کند. این قابلیت هنوز به‌صورت عمومی و سراسری فعال نشده است. اسنپ در پاسخ به توییت فارنت در این مورد نوشته است:

قابلیت «تماس امن» همچنان در شهرهای یزد، اصفهان، قم، قزوین و مشهد به‌صورت آزمایشی فعال است. با توانمند شدن زیرساخت‌ها این قابلیت در سایر شهرهای کشور هم فعال خواهد شد.

به این ترتیب برای فعال کردن تماس ناشناس اسنپ نیازی نیست کار اضافه‌ای انجام داده یا هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید. این ویژگی به‌صورت خودکار در برخی شهرها فعال بوده و در آینده به سایر شهرها نیز خواهد آمد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. هادی بنام می‌گوید

    سلام وقت بخیر چگونه می تونم شماره تلفن خودم در قسمت رانندگان اسنپ تغییر بدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مطلب در مورد تپ سی هست نه اسنپ. در عین حال برای چنین تغییری باید با بخش پشتیبانی رانندگان اسنپ تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند.

    2. سینا می‌گوید

      نمیشه من خیلی دنبالشم