لویی ویتون ساعت هوشمند Tambour Horizon را با اسنپ‌دراگون ۳۱۰۰ معرفی کرد

هنگامی که اسم ساعت هوشمند را می‌شنویم، برند لویی ویتون اسمی نیست که به ذهن ما بیاید، اما این برند به تازگی ساعت هوشمند Tambour Horizon را با تراشه جدید اسنپ‌دراگون معرفی کرده است.

0

صنعت تکنولوژی به قدری پیشرفت که شاهد ورود برندهای فشن به صنایع تکنولوژی هستیم. لویی ویتون تازه‌ترین برند فشن است که یک ساعت هوشمند را عرضه کرده است. ساعت هوشمند لویی ویتون Tambour Horizon نام دارد.

البته ساعت هوشمند لویی ویتون ابتدا در سال 2017 عرضه شد. حالا شرکت اعلام کرده که قصد دارد برای سال میلادی جدید، این ساعت را با اسنپ‌دراگون 3100 عرضه کند و در ساخت این محصول با گوگل همکاری داشته است.

ساعت هوشمند لویی ویتون از آخرین نسخه Wear OS استفاده خواهد کرد. اما بهبود عملکرد این ساعت از سوی چیپست جدید حاصل خواهد شد. این چیپ به ساعت کمک می‌کند که یک روز کامل با تمامی امکانات و صفحه روشن فعالیت کند و باتری آن پاسخگو باشد. البته باتری این محصول به صورت عادی و در حالت Low Power، پنج روز دوام خواهد آورد.

صفحه‌نمایش این ساعت به گفته شرکت بهبود یافته است. یک دایره 24 ساعته دور ساعت قرار دارد که در روز و شب تغییر خواهد کرد. زمانی که ساعت در حالت غیرفعال هم قرار دارد، این دایره مشخص خواهد بود. این ساعت توانایی سنجش ضربان قلب و شمردن قدم را هم دارد.

این محصول با تمامی رنگ‌ها و طراحی‌های نسخه قبلی عرضه خواهد شد و لویی ویتون یک نسخه سرامیک سفید را هم به لیست محصوات اضافه کرده است. تاریخ عرضه دقیق و همچنین قیمت این محصول مشخص نشده است. اما احتمالا این ساعت هوشمند قیمتی حدود 2490 دلار مانند نسخه قبلی خواهد داشت.

منبع Slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.