آیفون XS مکس هم آتش گرفت؛ قربانی از اپل شکایت می‌کند

اگر صاحب یک آیفون رده‌بالا هستید، ممکن است گوشی شما دچار مشکلات خاصی شود. شاید از خرید آن پشیمان شوید، یا اینکه گوشی شما دچار باگ سخت‌افزاری شود. اما آتش گرفتن معمولاً جزو این لیست نبوده است.

0

به تازگی متوجه شدیم که آیفون XS مکس هم دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌سوزی آیفون XS مکس برای یک شهروند ایالت اوهایو رخ داده است. همانطور که گفتیم مشکلات نرم‌افزاری و باگ‌های سیستمی در آیفون وجود دارند، اما چنین مشکلی کاملا تازه است.

این شهروند اوهایویی یک گوشی آیفون XS مکس را خریداری کرده بود و سه هفته بعد این گوشی دچار آتش‌سوزی شد. پس از تماس با نمایندگان اپل و نگرفتن هیچ نوع پاسخی، او تصمیم گرفته که داستان آتش‌سوزی آیفون XS مکس خود را منتشر کند.

جاش هیلارد، ادعا می‌کند که در لحظه وقوع آتش‌سوزی، گوشی آیفون XS مکس او در جیب جلوی شلوارش بوده است. به صورت کاملا ناگهانی، این گوشی شروع به داغ شدن می‌کند و یک دود سبز و زرد از آن خارج می‌شود.

آقای هیلارد سر کار بوده است. به همین خاطر نتوانسته سریعاً لباس خود را دربیاورد. به همین خاطر مجبور شده که به یک فضای خصوصی‌تر برود و لباس خود را دربیاورد تا آتش‌سوزی گوشی به او آسیبی نرساند.

تا این روند اتفاق بیفتد، داغ شدن گوشی تبدیل به آتش می‌شود. البته خوشبختانه آقای هیلارد به سرعت موفق شده که آتش را خاموش کند. البته در طول این مسیر، میزان زیادی دود از گوشی خارج شده که او مجبور به تنفس آن بوده است.

در چنین شرایطی، آقای هیلارد به دنبال ایجاد یک پرونده و شکایت حقوقی است. پایه این شکایت آسیب‌های فیزیکی و ضربه روحی است که به خاطر آتش‌سوزی آیفون XS مکس ایجاد شده است. او همچنین چندین بار به نمایندگی‌ها و پشتیبانی‌های اپل مراجعه کرده اما جوابی نگرفته است. تنها جواب پیشنهاد یک گوشی جدید بوده که به نظر آقای هیلارد کافی نیست.

تا زمانی که اپل تحقیقات کافی را انجام ندهد، نمی‌توان متوجه دلیل این اتفاق شد. این اولین باری است که خبر آتش‌سوزی آیفون XS مکس را می‌شنویم. مدتی پیش البته شاهد آتش‌سوزی آیفون X بودیم اما مطمئنا این دو مسئله بی‌ربط هستند.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.