مهم‌ترین اخبار بازی هفته: دموی Resident Evil 2 Remake یک بار مصرف است؟

0

در خلاصه اخبار، قصد داریم هر آخر هفته نگاه کوتاهی داشته باشیم بر مهمترین اخبار و اتفاقاتی که در طول هفته در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داده‌اند. در این بخش سعی می‌کنیم که خلاصه‌ای از اخبار هفته را در کنار تیتر مشخص و لینکی برای مطالعه‌ی اخبار کامل در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با مهم‌ترین اخبار بازی اول تا ششم دی ماه همراه فارنت باشید.

بازی‌های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو و پلی استیشن پلاس

در روزهای پایانی ماه دسامبر قرار داریم و مثل هر ماه ایکس باکس و پلی استیشن بازی‌های رایگانی را برای دارندگان سرویس‌های ویژه خود در نظر می‌گیرند.

این ماه ایکس باکس دو بازی Celeste و  WRC 6 FIA World Rally Championship را برای سرویس خود انتخاب کرد، لازم به ذکر است بازی Celeste در رویداد گیم اواردز 2018 در میان نامزد‌های بهترین بازی سال قرار داشت.

یکی از نامزد‌های بهترین بازی سال در میان بازی‌های رایگان ژانویه ۲۰۱۹ ایکس باکس

اما در طرف مقابل نیز پلی استیشن بازی‌های Steep و Portal Knight را برای سرویس پلاس خود انتخاب کرد.

بازی Steep عنوانی ورزشی با محوریت اسکی، اسنوبرد و پاراگلاید در مناطق سرد و پوشیده از برف که حال و هوای زمستانی سال نو را تکمیل می‌کند.

بازی های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۱۹ مشخص شدند

 

انتشار تریلر جدید DiRT Rally 2.0

در حالی که به تاریخ انتشار بازی DiRT Rally 2.0 نزدیک می‌شویم استودیوی کدمسترز تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد.

این تریلر «رالی در گذر زمان» نام دارد و خودرو‌های کلاسیک مسابقات رالی در طول زمان را به تصویر می‌کشد.

DiRT Rally 2.0 که بازی رسمی مسابقات قهرمانی رالی FIA است، در ۲۶ فوریه سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برای تماشای این تریلر روی لینک زیر کلیک کنید:

تریلر جدید DiRT Rally 2.0 ماشین‌های رالی را در طول زمان نشان می‌دهد

 

دومین هدف گریزان بازی Hitman 2 آماده برای شکار شدن!

هم‌زمان با عرضه‌ی بازی Hitman در سال 2016 بخش جدیدی به بازی اضافه شد که این بخش در Hitman 2 نیز وجود دارد. در این بخش اهدافی برای بخش آنلاین بازی در نظر گرفته شده که با نابود کردن این اهداف جوایزی را بدست می‌آورید، البته زمان محدودی برای شکار این اهداف وجود دارد.

این هفته دومین هدف گریزان از بازی  Hitman 2 معرفی شد و بازیکنان تا 30 دسامبر فرصت دارند تا این هدف را شکار و جایزه آن را بدست آورند.

این هدف «ویسنته موریو» نام دارد؛ وی یک نظامی انقلابی است که به طور مرموزی در دهه ۸۰ میلادی در آمریکای جنوبی ناپدیده شده بود اما حالا دوباره سر و کله‌اش پیدا شده است. برای مطالعه این خبر به صورت کامل و تماشای تریلر روی لینک زیر کلیک کنید:

دومین هدف گریزان بازی Hitman 2 امروز در دسترس قرار گرفت

 

دموی یک بار مصرف بازسازی Resident Evil 2 در فروشگاه ایکس باکس رویت شد!

تا انتشار بازسازی Resident Evil 2 زمان زیادی باقی نمانده و این روزها شاهد عکس‌ها و تریلرهایی از این بازی هستیم.

این بار اما نوبت به نسخه دموی بازی رسیده، طبق اطلاعات بدست آمده این دمو یک بار مصرف خواهد بود و تنها 30 دقیقه فرصت برای تجربه بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این دمو اولین بار در فروشگاه ایکس‌باکس فهرست شده و از تاریخ ۱۱ الی ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود.

دموی ۳۰ دقیقه‌ای Resident Evil 2 در فروشگاه ایکس باکس رویت شد!

بتسدا متقلبین را دوست ندارد

همواره یکی از مشکلات بازی‌های آنلاین متقلبین هستند که با استفاده از روش‌های مختلف بازی را به سود خود تغییر و تجربه بازی برای سایر بازیکنان را خراب می‌کنند، شرکت‌ها نیز همواره با متقلبین برخورد و جریمه‌هایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

این بار اما شرکت بتسدا روش جالبی را برای برخورد با متقلبین انتخاب کرده، بتسدا به این افراد اعلام کرده که حاضر است در ازای نوشتن یک مقاله کوتاه درباره ضرر نرم‌افزار‌های ثالث برای جامعه بازیکنان، محرومیت آن‌ها را لغو کند!

درخواست عجیب بتسدا از بازیکنان بن شده Fallout 76 برای رفع محرومیت!

هر آخر هفته با مهم‌ترین اخبار بازی با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید اخبار گیم ایران و جهان و مقالات سینمایی، سریالی، انیمه و کمیک را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.