هواوی پی اسمارت 2019 رسماً رونمایی شد؛ بریدگی قطره‌ای صفحه‌نمایش و پردازنده Kirin 710

پس از هفته‌های درز شایعات و تصاویر هواوی سرانجام گوشی پی اسمارت 2019 را رسماً معرفی کرد. این گوشی که نسخه جدید پی اسمارت سال گذشته محسوب می‌شود با طراحی و سخت‌افزار بهبودیافته روانه بازار خواهد شد.

0

گوشی پی اسمارت سال گذشته یکی از موفق‌ترین گوشی‌های هواوی بود.  حالا پی اسمارت 2019 قرار است با بهبودهای قابل توجه جای این گوشی را بگیرد. میان‌رده جدید هواوی از طراحی جدید با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش و بریدگی قطره‌ای شکل برای جای گرفتن دوربین سلفی استفاده می‌کند. بدنه دستگاه هم حالا از فلزی به شیشه‌ای تغییر کرد تا با رنگ گرادیانی خود مخاطبان بیشتری را جذب کند.

پی اسمارت 2019 دارای صفحه‌نمایشی ۶.۲۱ اینچی با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و همچنین به حالت Eye Comfort برای حذف نور آبی در محیط‌های تاریک مجهز است. همان‌طور که می‌بینید این صفحه‌نمایش به‌جز در بخش پایینی حاشیه قابل توجهی ندارد و هواوی حتی موفق شده بلندگوی مکالمات را نیز در حاشیه بالایی جای دهد.

حسگر اثر انگشت کماکان در پشت دستگاه قرار دارد و چینش دوربین دوگانه این‌بار عمودی است. برند AI Camera نشان‌دهنده قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین نیز در پشت دستگاه به چشم می‌خورد و می‌توان گفت از نظر طراحی پی اسمارت 2019 شباهت فراوانی به پی 20 پرو دارد. هواوی برای این گوشی تراشه ۱۲ نانومتری Kirin 710 را در نظر گرفته که با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی ارتقای قابل توجهی نسبت به تراشه قدیمی Kirin 659 محسوب می‌شود.

دوربین دوگانه پشتی کماکان ۱۳+۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق (بدون قابلیت زوم اپتیکال) بوده و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که به ادعای هواوی می‌تواند تا ۱۰ ساعت وبگردی با 4G را دوام بیاورد.

پی اسمارت 2019 با اندروید ۹ و EMUI 9 از ۲۱ دی‌ماه در انگلیس به بازار خواهد آمد. هواوی سه رنگ مشکی، آبی و شفقی را برای این گوشی در نظر گرفته اما قیمت رسمی آن را هنوز اعلام نکرده است. با این‌حال حدس می‌زنیم محدوده قیمتی این گوشی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ یورو باشد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.