نوکیا 9 با دوربین پنج‌گانه سرانجام اوایل بهمن‌ماه رونمایی خواهد شد

یکی از طولانی‌ترین مدت‌های انتظار در تاریخ برای عرضه یک پرچمدار را می‌توان به گوشی هوشمند نوکیا 9 نسبت داد. انتشار این گوشی سرانجام به نظر می‌رسد که در حال تحقق یافتن است. با فارنت همراه شوید…

0

از زمانی که شرکت HMD Global تحت نام برند نوکیا شروع به انتشار گوشی‌های هوشمند کرده است، طرفداران منتظر عرضه یک پرچمدار قدرتمند از طرف این شرکت بوده‌اند تا بتواند پرچمداران سایر شرکت‌ها به رقابت بپردازد. اکنون احتمالا فقط یک ماه از معرفی رسمی چنین پرچمدار قدرتمندی با نام نوکیا 9 فاصله داریم. این ادعای جدیدی است که حداقل به عنوان یک شایعه از طرف منبع روسی Nokia Anew گزارش شده است.

ظاهرا این جزئیات از سوی یک منبع خارجی بی‌نام و نشان مخابره شده است و همین منبع هم اعلام کرده که باید انتظار غافل‌گیری‌های بسیاری را در معارفه این گوشی جدید داشته باشیم. یکی از این موارد ترکیب دوربین پنج‌گانه موجود در پشت گوشی است.

قرار است که از گوشی هوشمند نوکیا 9 در یک هفته پایانی ماه اول سال میلادی 2019 به صورت رسمی پرده‌برداری شود. در صورتی که این قضیه واقعیت داشته باشد، باید منتظر یک مراسم جداگانه از CES و MWC باشیم که در آن HMD Global به صورت رسمی از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. انتظار می‌رود که این گوشی با عنوان کامل Nokia 9 PureView دارای یک صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1440×2960 باشد که چیپست اسنپ‌دراگون 845 درون آن قرار گرفته است.

در کنار این ویژگی‌ها یک حافظه رم 8 گیگابایتی با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی قرار دارد و ترکیب دوربین اصلی پنج‌گانه، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 4150 میلی‌آمپری از سایر ویژگی‌های جذاب پرچمدار آتی نوکیا به حساب می‌آید. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.