اینستاگرام نحوه نمایش پست‌ها را از عمودی به افقی تغییر می‌دهد

اینستاگرام در حال کار بر روی شیوه‌ای جدید بر دیدن و نمایش پست‌ها است و به نظر می‌رسد که تست‌های شرکت به پایان رسیده است.

0

مدتی پیش در گزارشی که در فارنت منتشر کردیم، از برنامه‌های اینستاگرام برای تغییر نحوه نمایش پست‌ها خبر دادیم. قرار است از این پس نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام همانند استوری باشد و از حرکت عمودی به افقی تغییر کند. اینستاگرام این کار را در اکسپلور انجام داد و حالا تست‌های شرکت به پایان رسیده است.

این طراحی جدید اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که با لمس چپ یا راست به پست‌های قبل و بعد مراجعه کنید. در این صورت ثبت اسکرین‌شات راحت‌تر خواهد بود. اما همچنین شاهد حضور ناگهانی پست‌های تبلیغاتی خواهیم بود که کل صفحه را خواهند گرفت.

آپدیت نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام فعلا بازخوردی خوبی را جذب نکرده است. همچنین اینستاگرام هنوز برای دو گوشی آیفون XR و آیفون XS مکس بهینه نشده است. پس از این تغییر در رویه نمایش پست‌های اینستاگرام، باید شاهد یک آپدیت برای این دو گوشی باشیم.

البته باید ذکر کرد که خود اپلیکیشن هنوز آپدیت نشده است. بلکه کاربران به صورت اتفاقی در هنگام استفاده از اینستاگرام متوجه این تغییر شده‌اند. آدام موسری مدیر اینستاگرام، اعلام کرد که این تغییر یک آپدیت نیست و همچنان به شکل یک تست در سطح بزرگ‌تر رخ داده است.

اگر اینستاگرام شما هم این آپدیت را دریافت کرده و از آن راضی نیستید، همچنان می‌توانید از وبسایت خود اینستاگرام استفاده کنید. وبسایت هنوز طراحی پیشین خود را دارد و شامل این تغییر نیست.

باید منتظر بمانیم تا این آپدیت اینستاگرام به صورت گسترده‌تر عرضه شود. همچنین باید ببینیم این شرکت دقیقا چه برنامه‌ای برای این تغییر در نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام دارد. فعلا که امکانی برای بازگشت به حالت عادی وجود ندارد.

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.