هواوی به مناسبت فروش ۲۰۰ میلیون گوشی، نسخه ویژه نوا 4 و میت 20 پرو را عرضه می‌کند

چند روز پیش اعلام شد که شرکت هواوی توانسته بیش از 200 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 روانه بازار کند و این موفقیت بدون فروش تعداد بالای گوشی‌های هواوی در ایالات متحده به دست آمده است. با فارنت همراه باشید…

0

سری پی 20 و میت 20 شرکت هواوی هم از نظر مشتریان و هم منتقدین توانسته موفقیت‌های خوبی به دست آورد. در گزارشی اعلام شد که حدود 16 میلیون دستگاه از هواوی پی 20 فروخته شده است که نصف آن را خانم‌ها خریداری کرده‌اند. همچنین هواوی گزارش داده که از ماه مهر که سری گوشی‌های میت 20 عرضه شده 5 میلیون دستگاه از آن به فروش رسانده شده است. هواوی انتظار دارد که 20 میلیون دستگاه میت 20 را سرانجام به فروش برساند.

اکنون به مناسبت ۲۰۰ میلیون گوشی که هواوی توانسته در سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند، شرکت یک نسخه ویژه از برترین پرچمدار خود یعنی میت 20 پرو معرفی کرده است. هی گانگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند شرکت، در پیج رسمی خود روی ویبو این معرفی را انجام داده است. این نسخه ویژه با رنگ زمرد سبز عرضه شده و دارای سخت‌افزاری قدرتمند شامل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. البته هواوی یک نسخه مخصوص قرمز رنگ از گوشی نوا 4 را هم برای این رویداد در نظر گرفته است.

هر دو مدل با یک لوگو منحصر بفرد روی بخش پشتی عرضه می‌شوند که نشان از فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هواوی در سال ۲۰۱۸ دارند. قیمت‌گذاری این محصول هنوز انجام نگرفته است اما این دو گوشی از ابتدای سال ۲۰۱۹ برای فروش قرار داده می‌شوند. نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند ویژه چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.