شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Armoured Edition پوکوفون F1 را معرفی کرد

شیائومی نسخه جدیدی از گوشی مقرون‌به‌صرفه Poco F1 را معرفی کرده است. این نسخه که Armoured Edition نام دارد با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

0

گوشی شیائومی Poco F1 که عنوان بهترین گوشی اقتصادی سال ۲۰۱۸ را نیز تصاحب کرد در چند نسخه مختلف به بازار عرضه شده است. نسخه ۳۰۰ دلاری این گوشی دارای بدنه پلاستیکی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم است. یک نسخه محدود از این گوشی نیز با بدنه طرح فیبر کربن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم با قیمت حدود ۴۱۵ دلار عرضه شد. حالا شیائومی یک نسخه Armoured Edition از این گوشی را با مشخصاتی بین دو مدل قبلی یعنی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم معرفی کرده است.

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Armoured Edition پوکوفون قیمتی حدود ۲۴ هزار روپیه یا ۳۴۲ دلار دارد. نسخه آرمورد ادیشن به‌جای قابل پلاستیکی از متریال DuPont Kevlar استفاده کرده که مقاومت بیشتری نسبت به پلی‌کربنات دارد.

با این‌حال خوب است بدانید این نسخه هم مثل نسخه پلاستیکی اثر انگشت زیادی به خود جلب می‌کند. به‌هر حال پوکوفون F1 با مشخصاتی مثل صفحه‌نمایش ۶.۱۸ اینچی 1080p، اندروید ۹ پای، قابلیت تشخیص چهره، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و دوربین‌های ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی شاید بهترین گزینه خرید در بازه قیمتی خود باشد. شیائومی این گوشی را در کشورهای درحال توسعه‌ای مثل هند عرضه کرد اما به خاطر قیمت مناسب آن بسیاری از کاربران اقدام به وارد کردن گوشی به کشورهای مختلف کرده‌اند.

پوکوفون F1 همچنین در کشور ما هم به‌شکل غیررسمی با قیمت‌های حدودی ۴ تا ۵.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.