مبین نت دلایل افزایش قیمت اینترنت TD-LTE را اعلام کرد

اگر به‌خاطر داشته باشید ماه گذشته مبین نت بدون اطلاع قبلی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE خود را از ۶ تا ۴۰ درصد گران کرد. این شرکت حالا در بیانیه‌ای دلایل افزایش قیمت را ذکر کرده است.

0

مبین نت ماه گذشته قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE خود را از ۶ تا ۴۰ درصد افزایش داد. حالا این شرکت پس از چند هفته سکوت در بیانیه‌ای دلیل افزایش قیمت اینترنت خود را شرح داده است:

شرکت ارتباطات مبین‌نت بنا بر سیاست‌های بازار اینترنت ثابت بی‌سیم، مجموعه طرح‌های اینترنت خود را در سال‌های اخیر کاهش داده بود. در سال جاری به دلیل افزایش قیمت در بسیاری از حوزه‌ها، از جمله تأمین ارز موردنیاز، قیمت زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز، ناگزیر از حذف سیاست‌های تشویقی خود و بازگرداندن قیمت‌ طرح‌ها، به تعرفه‌های سال 1395 شد. از همین‌رو متوسط 18 درصد افزایش قیمت برروی طرح‌های مختلف تمدید اینترنت، نتیجه‌ی افزایش قیمت در بسیاری از تجهیزات فنی و هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری شبکه‌های بی‌سیم بوده است. این شرکت همواره خود را ملزم به رعایت حقوق مشترکین خود دانسته و تمام تلاش خود را برای نگهداشت ایشان می‌کند. برهمین مبنا علی‌رغم بروز افزایش قیمت چندین درصدی در تمامی بخش‌های جامعه و اینترنت کشور، قیمت اینترنت خود را صرفاً به قیمت‌های دوسال گذشته برگردانده است. مبین‌نت به‌خوبی از شرایط دشوار معیشتی مردم کشور آگاه است و مصرانه تمام تلاش خود را می‌کند تا به‌محض ایجاد امکانات لازم، بازهم سیاست‌های تشویقی و تخفیف‌های ویژه را به نفع کاربران اینترنت پرسرعت اعمال کند.

با وجود این‌که افزایش قیمت اینترنت با توجه به وضعیت فعلی بازار و تحریم‌ها قابل درک است خوب بود مبین نت این اطلاع‌رسانی را زودتر انجام داده بود. با این‌حال از آن‌جا که اکثر سرویس‌دهندگان اینترنت نیز تعرفه‌های خود را افزایش داده‌اند نمی‌توان به مبین نت خرده چندانی گرفت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.