آپدیت اندروید 9 پای برای ذنفون 5 ایسوس از راه رسید

با این‌که گفته می‌شد گوشی ذنفون 5Z ایسوس زودتر از سایرین این آپدیت را دریافت خواهد کرد امروز آپدیت اندروید 9 برای ذنفون 5 منتشر شده است.

0

ایسوس شاید در زمینه گوشی‌های هوشمند برند مشهوری نباشد اما حداقل در زمینه آپدیت کردن گوشی‌هایش عملکرد بدی ندارد. این شرکت ماه گذشته اعلام کرده بود گوشی ZenFone 5Z پرچم‌دار این شرکت زودتر از سایرین طعم اندروید پای را خواهد چشید و عرضه این آپدیت نیز ابتدای سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد. اما حالا خبردار شدیم آپدیت اندروید 9 برای ذنفون 5 زودتر از موعد منتشر شده است.

در واقع هفته گذشته بود که فرمور اندروید 9 پای ایسوس برای ذنفون 5 در اینترنت درز کرد. شاید به همین دلیل باشد که ایسوس مجبور شده تا نسخه رسمی آپدیت اندروید 9 را برای ذنفون 5 در وب‌سایت خود منتشر کند تا کاربران منبع ایمن و معتبری برای دانلود این نسخه داشته باشند.

البته گفتنی است این آپدیت فعلاً تنها برای گوشی ذن‌فون 5 با شماره مدل ZE620KL منتشر شده است؛ پس سعی نکنید پس از دانلود این فرمور آن را روی نسخه‌های دیگر فلش کنید. برای اطمینان از شماره مدل گوشی خود می‌توانید به تنظیمت و سپس About و Model Number مراجعه کنید. گفتنی است این آپدیت هنوز به شکل OTA منتشر نشده و تنها راه دانلود آن استفاده از وب‌سایت ایسوس است. حجم این آپدیت چیزی حدود ۲ گیگابایت بوده و علاوه بر اندروید ۹ شامل آپدیت‌های امنیتی گوگل و رفع برخی مشکلات فعلی نیز خواهد بود.

با این‌حال اگر عجله ندارید می‌توانید منتظر باشید تا آپدیت اندروید 9 برای ذنفون 5 به شکل OTA و روی خود گوشی نیز عرضه شود. تا آن موقع بهتر است از اطلاعات حیاتی خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. گفتنی است انتظار داریم ایسوس تمام نسخه‌های ذنفون 5 شامل نسخه لایت و 5Z را نیز تا یکی دو ماه آینده به اندروید 9 پای به‌روز کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.