ترفند: چگونه نام فولدر اپ‌ها را در iOS اپل مخفی کنیم؟

اگر از آن دسته افراد با ذوق هستید که در هنگام نظر و ترتیب دادن به اپلیکیشن‌های روی آیفون یا آی‌پدتان خلاقیت به خرج می‌دهید پس وقت آن رسیده که ظاهر دستگاه خود را کمی بیشتر تغییر دهید. با فارنت همراه باشید…

0

نام‌گذاری فولدر اپ‌ها با یک نام مشخص یا حتی کمی سرگرم‎‌کننده‌تر مثل زرد به جای توضیح کارکرد مجموعه اپ‌های داخل یک فولدر امری طبیعی است اما در این مطلب قصد داریم به شما مخفی کردن نام فولدر در iOS را یاد بدهیم. شاید این کار در ابتدا فاقد جذابیت باشد اما بهتر است خودتان امتحان کنید. روی یک فولدر اپ با انگشت بزنید، مدتی انگشت خود را روی نام آن نگه دارید تا یک مستطیل خاکستری رنگ پشت آن ظاهر شود، روی نام فولدر بزنید، حروف را پاک کنید و done را بزنید. نام فولدر دوباره ظاهر می‌شود و حتی اگر به جای اسم فولدر یک Space بزنید یا به اصطلاح فضای خالی قرار دهید باز هم نتیجه یکسان است. در واقع اپل تمامی راه‌های ممکن برای حذف نام فولدر را به روی شما بسته است، البته همه راه‌ها به جز یک راه که می‌تواند بسیار هم ساده باشد.

برای خالی کردن عبارت بالای فولدر آیفون یا آی‌پد خود، باید فضای خالی نمایش داده شده در پایین را برای اسم فولدر جایگذاری نمایید. این فضای خالی از نوع خط بریل بوده و با فضای خالی معمولی متفاوت است.

[⠀] - فضای خالی بین کروشه را کپی کنید.

در صورتی که از روش معمول جواب نداد پس از اینکه آن را از اینجا کپی نمودید برای دسترسی ساده‌تر آن را وارد نوت‌پد کرده و سپس از آنجا کپی کنید. اکنون با استفاده از این روش تمامی روش لازم برای پاک کردن نام فولدر را فرا گرفته‌اید و می‌توانید به راحتی همه فولدرهای خود را بدون نام کنید. اگر به مشکلی برخورد کردید در نظرات ما را مطلع نمایید.

منبع lifehacker
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.