اپ‌نت: بازی متفاوت OVIVO در دنیایی سیاه‌وسفید

دنیای سیاه و سفید را در یک بازی کاملا خاص و جذاب با نام OVIVO تجربه کنید که برای دوستداران بازی‌های سبک آرکید و معمایی طراحی شده است. این بازی توسط Alexandr Vilassak برای اندروید و iOS منتشر شده است.

0

در بازی OVIVO در فضایی کاملا خاص و مرموز قرار خواهید گرفت. در دنیایی که فقط دو رنگ سیاه و سفید وجود دارد و شما به عنوان شخصیت اصلی آن در جایی بین این دو رنگ متولد شده‌اید و می‌توانید بین این دو رنگ و در واقع دو دنیا به راحتی حرکت کنید. برایتان نشانه‌هایی قرار داده شده که با دنبال کردن آن‌ها می‌توانید به هدف برسید. این نشانه‌ها تا حدود زیادی اسرارآمیز هستند و این‌که چه حرفی برایتان داشته و چگونه قرار است راهنمایی‌تان کنند کاملا به برداشت شما از آن‌ها بستگی دارد.

دو دنیای سیاه و سفید با وجود تضاد بالایی که باهم دارند به راحتی با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. در جایی که لازم باشد همدیگر را تکمیل کرده و یا حتی ممکن است جایگزین هم شوند. در حین بازی خطراتی شما را تهدید می‌کنند که باید با استفاده از همان نشانه‌ها و نمادهایی که گفته شد آن‌ها را از سر بگذرانید. با گشت و گذار در این دنیای رازآلود و گذشتن از چالش‌های خاص و منحصربفرد تجربه‌ای جدید را در دنیای بازی‌های مجازی داشته باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.