آی‌پد مینی 5 اپل سال آینده معرفی خواهد شد

پیش‌بینی تاریخ عرضه آی‌پدهای اپل سال به سال سخت‌تر می‌شود. جدیدترین نسخه از سری پرو ماه گذشته به عنوان نسخه جدید تبلت‌های عرضه شده در تابستان 2017 معرفی و سپس عرضه شد در حالی که اکنون سه سال از زمان عرضه آی‌پد مینی 4 می‌گذرد و هنوز نسخه جدیدی برای آن منتشر نشده است.

0

آی‌پدهای اپل رویه عجیبی را در زمینه زمان عرضه در پیش گرفته‌اند و در حالی که منابع نزدیک و مهم انتظار داشتند آی‌پدهای کوچک اپل راهی را در پیش بگیرند که آیفون SE در پیش گرفت، دیگر منابع پیش‌بینی کردند که نسل پنجم از آی‌پدهای 7.9 اینچی اپل در اوایل سال 2019 معرفی می‌شوند. بدیهی است که هیچ زمانی برای اپل نمانده تا این معرفی را قبل از به پایان رسیدن سال 2018 میلادی انجام دهد اما به گفته یک روزنامه چینی آی‌پد مینی 5 در نیمه اول سال 2019 روانه بازار خواهد شد.

این خبر البته کمی مبهم است و طبیعتاً هیچ راهی برای تایید این ادعا وجود ندارد مخصوصا اینکه هیچ حرفی در مورد ویژگی، قیمت و سخت‌افزار آن ارائه نشده است. آی‌پد مینی 4 که در سال 2015 عرضه شد، هنوز هم به صورت مستقیم روی وب‌سایت رسمی اپل فروخته می‌شود و شروع قیمت آن از 399 دلار بوده که تنها با ظرفیت 128 گیگابایتی در دسترس است.

شایان ذکر است که اپل قصد دارد آی‌پدهای محبوب 9.7 اینچی شرکت را هم در سال 2019 بروزرسانی کند و صفحه‌نمایش آن را به 10 اینچ کامل ارتقا دهد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد می‌توانیم انتظار ارتقا سایر ویژگی‌های کلی آی‌پد شامل تاچ آی‌دی، حاشیه‌های صفحه‌نمایش و سخت‌افزارها را هم داشته باشیم. البته تمامی این موارد در حد حرف است و باید منتظر باشیم تا ببینم شرکت آمریکایی چه چیزهایی را آماده معرفی کرده است. نظر شما در مورد آی‌پد مینی 5 چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.