اپ‌نت: جنگ روبات‌های دست‌ساز در CATS: Crash Arena Turbo Stars

مبارزه بین روبات‌هایی که به دست تعدادی گربه کنترل می‌شوند داستان بازی مهیج CATS: Crash Arena Turbo Stars است که توسط کمپانی موفق ZeptoLab برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است. این کمپانی بازی معروف و پرطرفدار Cut the Rope را در کارنامه خود دارد.

0

در ابتدای بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars یک گربه به مناسبت تولدش یک ماشین از عمویش هدیه می‌گیرد. این ماشین را سوار شده و به نبرد با سایر گربه‌ها در سرتاسر دنیا می‌رود. کنترل این گربه که در واقع شخصیت اصلی بازی است بر عهده شما بوده و باید در نبردهای گوناگون کاری کنید که پیروز میدان شود. این بازی به‌صورت آنلاین بوده و همزمان با سایر بازیکنان در نقاط مختلف دنیا شما بازی می‌کنید.

در هر مرحله که ابتدا از مکان‌های کوچک شروع شده باید مبارزه را ببرید تا بتوانید یک قطعه جدید برای روباتتان خریده و آن را ارتقا دهید. به همین ترتیب می‌توانید تا میادین بزرگ مسابقه پیشروی کرده و روباتی خارق‌العاده را بسازید که امکانات و توانایی‌های زیادی دارد. در هنگام تهیه ابزارهای جدید برای ماشین باید دقت کنید که هرکدام چه کارایی داشته تا در هنگام مبارزه که دیگر کنترلی بر روی آن ندارید این توانایی‌های خودشان به‌موقع به کارتان آمده و نگذارند شکست بخورید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.