اپ‌نت: مربی شخصی بدنسازی و تناسب اندام Freeletics

داشتن اندام مناسب و رسیدن به وزن ایده‌آل یکی از دغدغه‌های دنیای امروز است که با وجود هزینه‌های زیادی که دارد شاید برای همه رسیدن به آن مقدور نباشد. با اپلیکیشن Freeletics به‌راحتی و در منزل به اندامی متناسب دست یابید. این اپ توسط Freeletics برای اندروید و iOS طراحی و ارائه شده است.

0

تاکنون اپ‌های زیادی در زمینه تمرینات ورزشی و فیتنس ارائه شده که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را داشتند. Freeletics نیز دارای ویژگی‌هایی‌ست که آن را از سایر اپ‌های مشابه متمایز می‌کند. از همان ابتدا تحت نظارت مربی مجازی و شخصی خودتان هستید که روند تغییراتتان را بررسی کرده و نتیجه را گزارش می‌دهد. انواع تمرینات ورزشی متناسب با وزن و ویژگی‌هایتان طراحی و عرضه می‌شوند و شما با داشتن زمان‌بندی مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌چه می‌خواهید را به‌دست خواهید آورد.

در Freeletics برای انجام این حرکات ورزشی نیازی به داشتن ابزار خاصی ندارید و تنها با اجرای حرکاتی که به‌طور واضح و مشخص و با ارائه ویدئوهای آموزشی توضیح داده شدند تمرین می‌کنید. داشتن تایمر درون اپ برایتان بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. تمرینات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در عین حال که وزن اضافه را از دست می‌دهید به ساختن عضلات نیز بپردازید و در واقع کامل و جامع بوده و برای تمام عضلات و قسمت‌های بدن گزینه‌ای وجود دارد. در نهایت می‌توانید پیشرفت تمرینات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.