اپ‌نت: نبرد گروهی چند نفره در بازی هیجان‌انگیز Brawl Stars

برای کسانی که به بازی‌های موبایلی علاقه دارند نام کمپانی Supercell بسیار آشنا و همیشه پر از هیجان و تازگی است. این‌بار این کمپانی بازی Brawl Stars را برای کاربران اندروید و iOS ارائه نموده که هم پیرو سبک بازی‌های قبلی و هم متنوع و جذاب‌تر طراحی شده است.

1

قطعا با سبک بازی‌های آنلاین مانند بازی‌ کلش رویال یا کلش آو کلنز آشنایی دارید. در  بازی Brawl Stars نیز شما به‌صورت آنلاین با سایر بازیکنان در سرتاسر دنیا رقابت می‌کنید. این بار در گروه‌هایی 3 نفره قرار گرفته تا با سایر گروه‌ها مبارزه کرده و غنایم جنگی به دست آورید. هر کدام از بازیکنان دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند که با آگاهی از آن‌ها می‌توانید به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهید. طراحی بازی شاید از نمونه‌های قبلی ساده‌تر باشد اما گیم‌پلی فوق‌العاده جذابتری دارد.

این کمپانی علاقه دارد که شخصیت‌های اصلی را به‌صورت کارتونی طراحی نماید. شما هرکدام از این شخصیت‌ها را از میان تعداد بسیار بالایی به انتخاب خودتان برداشته تا از توانایی‌های منحصربفردشان استفاده نمایید. با پیشرفت در بازی و گرفتن امتیازات بالاتر به راحتی می‌توانید شخصیت‌ها را ارتقا دهید. این بازی با یک دید از بالا طراحی شده تا به قلمروتان مسلط باشید و سایر قلمروها را نیز بهتر تحت نظر قرار دهید. با استفاده از دکمه‌هایی که سمت چپ تصویر برایتان قرار داده شده بازیکنان را هدایت نمایید. ساعت‌ها مشغول این بازی شده و از آن لذت می‌برید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کاربر می‌گوید

    بسیار عالی