اپ‌نت: بازی فکری فرار از معبد Faraway 4: Ancient Escape

برای علاقمندان بازی‌های فکری و پازلی بازی Faraway 4: Ancient Escape بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. این بازی مانند سری‌های قبلی خود محیطی ساده اما هیجان‌انگیز داشته و تاکنون توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. شرکت Snapbreak طراح و توسعه‌دهنده این بازی معمایی است.

0

در سری‌های قبلی این بازی شاهد فضاهایی ساده اما متفاوت و متنوع بوده‌ایم این‌بار نیز با بازی Faraway 4 در فضایی متفاوت در یک پاییز همیشگی قرار می‌گیرید و باید معماها را به ترتیب کشف و حل کنید. مانند سایر بازی‌های پازلی هر مرحله داستانی در پس خود دارد. این داستان‌ها را شما به عنوان شخصیت اصلی بازی رمزگشایی می‌کنید. شخصیت اصلی بازی یک باستان شناس حرفه‌ای است که در پی تحقیقاتش به‌طرز عجیبی در یک محیط رازآلود قرار گرفته و اکنون باید سر از ماجرا دربیاورد.

برای هر سوالی که در هر مرحله در ذهن شما شکل می‌گیرد به دنبال نشانه برای یافتن جواب باشید. یکی از این نشانه‌ها نامه‌هایی است که توسط دانشمندی که قبل از شما آن‌جا بوده نوشته شده‌اند. این نامه‌ها شما را به سوی پاسخ راهنمایی می‌کنند.نشانه‌ها را دنبال کنید و تکه‌های گم شده این پازل عظیم را یکی یکی کنار هم قرار داده تا به راز بزرگ این فضای باستانی همیشه پاییزی دست یابید. در ادامه با دانستن رمز و راز هر مرحله از بازی جذابتان در محیطی سه‌بعدی و زیبا لذت ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.