مهم‌ترین اخبار بازی هفته: از تغییر چهره‌ی ایدا وانگ تا نسخه رایگان PES 2019

0

در خلاصه اخبار این هفته برخلاف همیشه که تنها اخبار همان هفته‌ی گذشته را مرور می‌کردیم، خرق عادت کرده‌ایم و به دلیل این‌که چند هفته با شما نبودیم، این هفته اخبار را از 9 آذر تا 29 آذر مرور می‌کنیم. مهم‌ترین اخبار آذر ماه 97 که ماه پر خبری هم بود، در ادامه به انضمام عکس و همچنین لینک مشروح خبر برای مطالعه‌ی جزئیات آن آمده است. با ما در فارنت همراه باشید.

بلاخره و پس از انتظارهای فراوان مراسم TGA 2018 برگزار شد، در این مراسم بهترین بازی سال انتخاب و بازی‌های بسیاری نیز معرفی شدند.

انحصاری سونی بهترین بازی سال شد، کریتوس تاج سال 2018 را بر سر گذاشت

مراسم TGA  امسال در نیمه‌ی آذر برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف یکی پس از دیگری معرفی شدند.

در پایان مراسم و در بخش معرفی بهترین بازی سال، کریتوس با شکست دادن رقبای قدرتمندی همچون آرتور مورگان و اسپایدرمن توانست  این جایزه را به خود اختصاص دهد و به این تریتیب God of War به عنوان بهترین بازی سال معرفی شد تا پرونده سال 2018 نیز بسته شود.

خدای جنگ به آرتور مورگان هم رحم نکرد! برندگان جوایز گیم اواردز ۲۰۱۸ مشخص شدند.

به غیر از بخش جوایز در این مراسم بازی های زیادی همچون Far Cry New Dawn ، Mortal Kombat 11 رونمایی شدند، برای مشاهده تمام اخبار مربوط به TGA 2018  روی لینک زیر کلیک کنید:

The Game Awards 2018

فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز معرفی شد

اپیک گیمز که این روزها به خاطر بازی Fortnite اخبار زیادی را از آن می‌شنویم این بار دست به اقدام جالبی زده، سازنده‌ی بازی فورتنایت این ماه از سرویس جدید خود که یک فروشگاه دیجیتالی است رونمایی کرد. اپیک گیم قصد دارد با در نظر گرفتن سود بیشتر برای توسعه دهندگان نظر آن‌ها را نسبت به این سرویس جلب کند.

باید دید با وجود غول بزرگی به نام «استیم» آیا این سرویس موفق میشود یا خیر.

اپیک گیمز فروشگاه دیجیتالی خود را معرفی کرد

فصل هفتم بازی فورتنایت آغاز شد

این فصل از بازی آب و هوای برفی دارد و بخشی شبیه به بازی ماینکرفت به نام Creative نیز به بازی اضافه می‌شود. حالت Creative فورتنایت ابتدا برای بازیکنانی که Battle Pass فصل هفتم بازی را خریداری کرده‌اند در دسترس قرار گرفته و سایر بازیکنان این بخش را در ۲۲ آذر دریافت کردند.

برای اطلاعات بیشتر از بخش Creative و همچنین تماشای تریلر فصل 7 روی لینک زیر کلیک کنید:

۵ نکته که باید درباره حالت Creative فورتنایت بدانید

تریلرها و تصاویر جدید از Resident Evil 2 Remake

تصاویر و تریلرهای جدید از بازی Resident Evil 2 Remake  منتشر شد، در یکی از این  تریلرها شاهد بخشی از گیم پلی لیان هستیم و در تریلر دیگر کلیر ردفیلد را مشاهده می‌کنیم. در میان تصاویر جدید که از بازی لیک شده‌اند از چهره نهایی «ایدا وانگ» نیز رونمایی شد.

تماشا کنید: تریلرها و تصاویر جدید از Resident Evil 2 Remake و تغییر چهره‌ی ایدا

در حال نزدیک شدن به سال نو میلادی هستیم و بازی‌های مختلف رویداد ویژه زمستان خود را در دسترس قرار می‌دهند.

شکارچی هیولا با طعم ویچر!

کپکام طی رونمایی‌های بزرگ خود از آغاز رویداد سالگرد یک سالگی بازی Monster Hunter World خبر داد. سازندگان هفته پیش اعلام کردند قرار است طی یک به روز رسانی رایگان گرالت از بازی ویچر به بازی مانستر هانتر ملحق شود.

طبق اعلام سازندگان گرالت با تمام ویژگی‌های خود به دنیای مانستر هانتر اضافه می‌شود و سبک جنگیدن خود را نیز به همراه خواهد داشت.

گرالت به بازی مانستر هانتر می‌آید

پلی‌استیشن کلاسیک هک شد

پلی استیشن کلاسیک که به تازگی و در تاریخ 3 دسامبر عرضه شده بود، به سرعت توسط هکرها کپی‌خور شد!

از آنجایی که این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد، در صورت هک و شکسته‌شدن قفل‌های امنیتی، می‌توان کارهای بسیاری با این دستگاه انجام داد. پل ارتباطی کنسول هک شده‌ی پلی استیشن کلاسیک با ترابیتیا از طریق یک درایو یو‌اس‌بی فعال می‌شود و حالا می‌توان با استفاده از یک فلش مموری، بازی‌های بیشتری را در این کنسول به اجرا درآورد.

پلی استیشن کلاسیک هک شده می‌تواند بازی‌ها را از روی فلش اجرا کند!

حالت جدید بازی Red Dead Online

یکی از کاربران سایت ردیت هنگام تجربه RDR 2 متوجه یک مود جدید با نام Gun Rush می‌شود، این گزینه پس از دیده شدن به سرعت ناپدید شده و اطلاعات بیشتری در باره این مود در دسترس نیست.

باید منتظر بود و دید آیا راک استار درحال حاضر قصد معرفی مود جدیدی برای RDR 2 دارد یا خیر.

مود جدید Red Dead Online احتمالاً Gun Rush نام دارد

نسخه‌ی رایگان PES 2019

امسال نیز همانند سال گذشته کونامی یک نسخه رایگان از شبیه ساز فوتبال خود یعنی PES 2019 معرفی و در تاریخ 13 دسامبر منتشر کرد.

این نسخه از بازی، PES 2019 Lite نام دارد و بخش‌هایی مثل بازی‌های دوستانه و myClub را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. بیشتر تمرکز این نسخه از بازی حول بخش myClub است.

کونامی نسخه رایگان PES 2019 Lite را امروز عرضه کرد

سومین و آخرین بسته الحاقی Spider-Man در راه است

سومین و آخرین بسته الحاقی بازی اسپایدرمن به نام Silver Lining با محوریت شخصیت سمور نقره‌ای به‌زودی عرضه می‌شود.

آخرین فصل از محتوای قابل دانلود The City That Never Sleeps، جمعه هفته آینده به‌عنوان سومین بسته الحاقی بازی اسپایدرمن عرضه می‌شود. این بسته Silver Lining نام دارد و همانند دو بسته الحاقی قبل، مأموریت، شخصیت جدید و سه لباس را به بازی اضافه خواهد کرد.

سومین بسته الحاقی بازی اسپایدرمن با نام Silver Lining در راه است

رویداد زمستان 2018 بازی اورواچ

هر ساله در این فصل از سال شرکت‌های مختلف رویداد زمستانی برای بازی خود در نظر می‌گیرند، حال این بار نوبت بلیزارد رسیده تا از رویداد زمستانی خود برای اورواچ رونمایی کند.

از مهم ترین تغییرات این رویداد می‌توان به تغییر اسکین هیروها و تغییر دکوراسیون محیط بازی متناسب با کریسمس اشاره کرد.

از اسکین های جدید رویداد زمستان ۲۰۱۸ اورواچ رونمایی شد

انتشار دومین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider

این هفته کریستال داینمیکس دومین بسته الحاقی بازی  Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد. این بسته الحاقی که The Pillar نام دارد دومین بسته از مجموع هفت بسته الحاقی برنامه ریزی شده این بازی است. این بسته الحاقی برای دارندگان سیزن پس بازی رایگان است و سایر علاقه مندان هم می توانند این بسته الحاقی را به صورت جدا گانه و به قیمت 5 دلار تهیه کنند.

داستان Shadow of the Tomb Raider با محتوای اضافه The Pillar ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار قسمت دوم Life is Strange 2

این  هفته اسکوئر انیکس ناشر بازی Life is Strange 2 تاریخ انتشار و نام قسمت دوم از بازی Life is Strange 2 را اعلام کرد.

طبق گفته اسکوئر انیکس دومین قسمت از فصل دوم این بازی Rules نام دارد ودر تاریخ 24 ژانویه  2019 مصادف با 4 بهمن ماه 97 عرضه خواهد شد.

همچنین اسکوئر انیکس تریلری از این قسمت از بازی منتشر کرد که شما می توانید آن را در لینک زیر تماشا کنید:

تاریخ انتشار قسمت دوم Life is Strange 2 مشخص شد

بازی Hellblade عضو جدید سرویس گیم پس ایکس باکس وان

این هفته بازی Hellblade به جمع خانواده ایکس باکس گیم پس اضافه شد تا جمع این خانواده گرم تر و جذابیت این سرویس بیشتر شود.

از یکی از بهترین بازی‌های سال 2017 می‌توان به Hellblade اشاره کرد، حال با اضافه شدن این بازی به گیم پس، اعضای این سرویس می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و از تجربه بازی لذت ببرند.

بازی Hellblade به عناوین گیم پس ایکس باکس وان اضافه شد

معرفی نامزدهای جوایز استیم 2018


پس از TGA و Golden Joystick این بار نوبت به Steam رسیده تا بهترین‌های سال را معرفی کند. در همین راستا این هفته استیم لیست نامزدهای جوایز هر بخش را منتشر کرد، همچنین این لیست به رأی گیری گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند برترین‌های هر بخش را انتخاب و آرای خود را به ثبت برسانند.

نامزدهای جوایز استیم ۲۰۱۸ اعلام شدند

روند رکورد شکنی‌های نینتندو سوییچ ادامه دارد

رکورد زدن‌های نینتندو سوییچ همچنان ادامه دارد و این بار یک رکورد جالب توسط این کنسول ژاپنی در خاک آمریکا به ثبت رسیده است.

در گزارشی که به تازگی توسط گروه NPD منتشر شده، اعلام شد که کنسول نینتندو سوییچ توانسته است در طول مدت 20 ماه فروش بیشتری را نسبت به رقیبان در مدت زمان مشابه داشته باشد. بر اساس این آمار بیش از 8.7 میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تنها در آمریکا به فروش رسیده است.

رکورد شکنی اعجاب انگیز نینتندو سوییچ در ایالات متحده

هر هفته با مهم‌ترین اخبار دنیای بازی با فارنت همراه باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.