پیکسل 3 گوگل با امتیاز 101 عنوان بهترین دوربین تکی را از DxOMark کسب کرد

مرجع DxOMark در نهایت نتایج نهایی خود برای گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 را منتشر کرد که خبر از دوربین توانمند آن می‌دهد. با فارنت همراه باشید…

0

طبق نتایج منتشر شده از سوی DxOMark دوربین گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 توانسته امتیاز 101 را به دست آورد که از مجموع دو امتیاز 103 در زمینه تصویربرداری و 98 در فیلم‎‌برداری حاصل شده است. این امتیاز پیکسل 3 را در رده پنجم قرار می‌دهد جایی که گوشی هوشمند آیفون XR در آن جا خوش کرده بود.

در نتایج به دست آمده به تمجید از محدوده دینامیکی، حفظ جزئیات و کیفیت فلش در حوزه عکس‌برداری پرداخته شده و در زمینه فیلم‌برداری هم به عباراتی مانند نویز پایین و تثبیت‌کننده تصویر موثر اشاره شده است.

براساس گفته DxO گوشی پیکسل 3 بیش از سایر قابلیت‌ها در زمینه ویژگی‌های بوکه و زوم نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته و بیشترین ارتقا را با زوم خود نشان می‌دهد. در نتایج به صورت مستقیم عنوان شده که پیکسل 3 به راحتی سایر گوشی‌ها را در زمینه دوربین تکی شکست می‌دهد. البته این مرجع معتبر اشاره کرد که در تصویربرداری با نور کم مقداری روشنایی نویزمانند و سایه‌اندازی رنگ‌ها وجود دارد و در نور مناسب هم به ندرت مصنوعی‌سازی و سایه‌اندازی نمایان است.

سرانجام DxO گوشی پیکسل 3 را به عنوان بهترین دوربین تکی انتخاب کرد و کیفیت آن را برابر با گوشی آیفون XR دانست. قابلیت دید در شب دوربین پیکسل 3 به عنوان بخشی از بررسی DxO در نظر گرفته نشد اما بدیهی است که مورد ستایش این مرجع قرار گرفت. نظر شما در مورد گوشی پیکسل 3 چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.