دوربین وان‌پلاس 6T امتیاز 98 را از DxOMark کسب کرد

مرجع معتبر DxOMark مدتی است که به آزمایش گوشی وان‌پلاس 6T پرداخته است و با نتایج قابل توجهی روبه‌رو شده است که خبر از یک دوربین سطح بالا می‌دهد. با فارنت همراه باشید…

0

براساس نتایج به دست آمده از طرف DxOMark دوربین گوشی وان‌پلاس 6T قادر به کسب امتیاز 98 بوده است که 2 امتیاز بالاتر از دوبین وان‌پلاس 6 است و با امتیاز به دست آمده از سوی گوشی گوگل پیکسل 2 برابری می‌کند. این امتیاز شامل کسب نمره 101 برای عکس‌برداری و 91 برای فیلم‌برداری خواهد بود.

امتیاز مرتبط با عکس‌برداری به دلیل فوکوس خودکار عالی، محدوده دینامیکی بسیار خوب، دقت بالا و بوکه مناسب حاصل شده است. همچنین DxO خاطر نشان کرده که گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T نسبت به نسل قبلی خود از نظر دامنه دینامیکی ارتقا نسبتا خوبی پیدا کرده و جزئیات بیشتری را از محیط به ثبت می‌رساند.

تنها دلیل کسر نمره از بخش عکس‌برداری وان‌پلاس 6T نویز نسبتا بالای تصاویر و حضور هاله در آن‌ها به دلیل داشتن تاثیر HDR قوی است. دوربین دوم وان‌پلاس 6T هم از آن‌جا که فاصله کانونی متفاوتی ندارد در زوم کردن کمکی به دوربین اصلی نمی‌کند.

در بخش فیلم‌برداری هم دوربین وان‌پلاس 6T برای داشتن ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار قابل‌اعتماد و سریع، محدوده دینامیکی و رنگی مناسب و تثبیت‌کننده تصویر موثر ستایش شده است. نظر شما در مورد امتیازات دریافتی از سوی گوشی هوشمند وان‌پلاس 6T چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.